Irenehilda

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds een paar dagen valt internetverbinding op mijn huisadres weg of is zo traag dat er niets lukt

Sinds een paar dagen valt het internet soms helemaal weg of is zo traag dat ik 'failed to load' te zien krijg of 'failed to post' en dan kan ik weer overnieuw beginnen...en dat hakt er lekker in bij mn dataverbruik natuurlijk...
7 Reacties 7
Irenehilda
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een paar dagen is het goed mis met de 4G internet verbinding op mijn huisadres...soms valt die zelfs helemaal.weg...ik vraag me af wat vidafone hieraan denkt te doen qua tegemoetkoming...ze adverteren tenslotte levensgroot op alle bushokjes met
'Het grootste 4G netwerk ter wereld'...
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Misschien eerst het probleem even voorleggen aan de klantenservice?
Lijkt me dat een oplossing belangrijker is dan een eventuele compensatie.

Irenehilda
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wst dacht je...dat heb ik al.in extenso gedaan...ook via facebook en daar kreeg ik het advies me hier aan te melden...
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
U kunt uw vraag beter stellen in deze rubriek.
Uw vraag staat nu in de vodafonethuis rubriek en dat is voor vaste internet aansluitingen in huis b.v vdsl/glasvezel.


Anonymous
Niet van toepassing
Het lijkt mij sterk dat je hier een bericht moest posten voor compensatie. De klantenservice weet namelijk dat wij niet in de systemen kunnen. Hier worden alleen tips and tricks medegedeeld door en voor forumleden. Als je echt hier alleen een bericht voor compensatie moet ik je helaas terug verwijzen naar de klantenservice.

Wil je verder geholpen worden dan hoor ik graag van je sinds wanneer je hier last van hebt, welke apparatuur je gebruikt en wat je zelf al hebt geprobeerd.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Irenehilda

Je kreeg inderdaad niet het advies om je hier te melden, maar wel om hier te kijken naar de melding die we over dit issue hadden geplaatst. Het issue is nu gelukkig wel verholpen! Daarom is de melding nu ook verdwenen. 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Heb even alle topics bij elkaar van je toegevoegd onder het board Ons Netwerk. Meerdere topics op het forum kan verwarrend zijn, houd hier rekening mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic