ckong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Femrtocel werkt niet

Eerste post, meteen met lastige vraag.

Omdat we bij ons thuis nul bereik hebben, hebben we sinds enige jaren een Femtocel in gebruik. We zijn aan onze tweede exemplaar bezig omdat de eerste kuren had. En nu begint de tweede ook moeilijk te doen, sinds een week of zo werkt hij steeds maar een paar uur, waarna het apparaat de verbinding met de vodafone dienst verliest. Telkens weer gereset, een paar keer gederegistreerd en geregistreerd, en dan doet hij het weer, voor een paar uur. Maar vandaag geeft hij er helemaal de brui aan. Oorzaak?

Overigens zou het fijn zijn als het 0900 nummer (ja, ik kan immers niet het mobiele 1200 nummer gebruiken vanwege geen signaal) goed werkt. Ik type 3x mijn goede 06 nummer in en krijg steeds te horen dat er een onjuist nummer is ingevoerd. Ja, aan mijn hoela. En na de derde keer wordt de verbinding verbroken. Vandaag dus al 3 x € 0,45 weggegooid!

Hulp graag van een Vodafon medewerker, helpdesk bellen lukt immers niet.
6 Reacties 6
ckong
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En gisteren en vanochtend ligt de Femtocel er weer uit.

Geen reactie hier te verwachten van een Vodafone medewerker. En de live chat werkt ook niet (erg druk. hèhèhè).
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi ckong ik zie dat je nog geen antwoord kreeg van andere gebruikers.

Doorloop de SignaalPlus Troubleshoot eens. Wellicht helpt dat bij het oplossen van het probleem

Anonymous
Niet van toepassing
Welke kleuren geven de lampjes aan en knipperen ze (om de hoeveel seconden) of branden ze gewoon continu?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
ckong we hebben niets meer van je gehoord. Is het inmiddels opgelost?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic