Bartjebikeln

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Krijgen de oude contracten ook de nieuwe voorwaarden. Heb zelf essential red 3gb, gaat dat ook naar 5gb dan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Package

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, alleen als je een nieuw contract hebt afgesloten. Bestaande contracten gelden deze voorwaarden niet. Voor Ik weet niet hoe het nu zit ivm alle veranderingen die Vodafone heeft toegepast. Maar het is zo als jouw contract is afgelopen en nu een nieuw contract heb afgesloten dan gelden er andere voorwaarden. Ik Hoop dat ik je genoeg info hebt nu.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Package

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, alleen als je een nieuw contract hebt afgesloten. Bestaande contracten gelden deze voorwaarden niet. Voor Ik weet niet hoe het nu zit ivm alle veranderingen die Vodafone heeft toegepast. Maar het is zo als jouw contract is afgelopen en nu een nieuw contract heb afgesloten dan gelden er andere voorwaarden. Ik Hoop dat ik je genoeg info hebt nu.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Bartjebikeln
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou graag nog wat willen toevoegen. Uiteraard blijven de voorwaarden van je huidige contract zoals ze nu zijn. Maar je kan natuurlijk altijd overstappen naar een nieuw abonnement, mocht je dit willen bel dan de afdeling Migratie. Bel dan 0800-2266789.

Deze afdeling kijkt dan of het mogelijk is om over te stappen naar een nieuw abonnement zoals Vodafone deze nu heeft. Zie ook deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Mij heeft het afgelopen week ook een positief verhaal opgeleverd en ben binnen Vodafone overgestapt naar een ander abonnement. Laat weten wat je hebt gedaan en of Vodafone je heeft kunnen helpen. Op de pagina kan je ook chatten met iemand van Vodafone, vraag dan wel naar de afdeling Migratie (maandag vanaf 08:00 uur weer bereikbaar).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Bartjebikeln ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic