Robbiemelaet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Micro sim kaart in note 2

Ik heb sinds kort een galaxy note 2, en heb een nieuw vodafone micro sim kaartje besteld. Nu is het probleem als ik mijn micro sim in mijn telefoon doe staat er geen sim plaats sim kaart. Ik heb heel veel andere providers geprobeerd, die doen het allemaal wel. Zelfs met iemand zijn oudere vodafone micro sim kaart. In de winkel zeggen ze dat het aan mijn telefoon ligt maar dit lijkt me sterk.
Gr robbie
8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi robbie, het is in ieder geval niet zo dat Vodafone simkaarten niet werken in een note 2. Er zijn heel wat tevreden klanten met zo'n toestel.

Begrijp ik goed dat je al in de winkel geweest bent? Hebben ze daar je simkaart niet even vervangen? Dat zou de simpelste oplossing zijn denk ik.

Daarnaast, is dat nieuwe simkaartje al geactiveerd? Een nieuwe simkaart voor een bestaand nummer is in eerste instantie niet actief, dat is veiliger. Activeren kan via de klantenservice, dat kost een paar minuten en dan is het geregeld.
Robbiemelaet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze hebben in de winkel 2 simkaartjes geactiveert en erin gezet.En nogsteeds dezelfde melding
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat klinkt dan eigenlijk toch alsof er iets is met het toestel zelf. Wel érg raar dat hij met andere simkaarten wel werkt, maar één van mijn directe Web Crew collega's heeft dit toestel, uiteraard met Vodafone, en dat werkt gewoon,

Hebben ze aangeboden het te laten opsturen ter reparatie? Of is er een monteur in de winkel die het voor je kan checken?
Robbiemelaet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze zeiden alleen sorry ik kan er niks aan doen het ligt aan je toestel
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nouja, dat ben ik opzich met ze eens. Ik vind het alleen vreemd dat ze niet aangeboden hebben het toestel te laten nakijken door onze reparatie-dienst. Je hebt het bij ons gekocht neem ik aan?
Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
BasT, ik zie dat je hier redelijk actief bent, zou je ook wat actiever kunnen zijn op de andere onderwerpen?
Robbiemelaet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb alleen prepaid en een toestel ergens anders gekocht
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Robbiemelaet,

Wellicht dat dit je een stapje verder kan helpen:
In de onderstaande lijst met winkels is een Smartphonecrew en/of In-shop-repair. Dat betekend dat er altijd iemand aanwezig is die je ofwel kan helpen met je Samsung opnieuw installeren (dit kan evt. softwarematige complicaties oplossen) of je goed professioneel advies geven over de telefoon.

Je kunt altijd terecht voor HTC en Samsung als het om software reparaties gaat. Je telefoon wordt wel helemaal opnieuw geïnstalleerd, dus zorg dat je thuis een backup maakt van eventuele belangrijke bestanden op je telefoon, zoals foto's en contacten. Je kunt hiervoor eventueel de Vodafone Cloud of de Contacten Backup gebruiken.

Blijkt dit niet te helpen, ben ik bang dat je enige optie nog is om bij het originele verkooppunt langs te gaan. Denk er dan aan op je garantiebewijs mee te nemen.

hier is de lijst met winkels:
VFW Almere Traverse
VFW Amersfoort
VFW Amstelveen
VFW Amsterdam Wibautstraat
VFW Apeldoorn
VFW Arnhem
VFW Breda
VFW Den Haag Venestraat
VFW Drachten
VFW Eindhoven Piazza
VFW Groningen
VFW Haarlem
VFW Heerlen Promenade
VFW Hilversum
VFW Hoogeveen (franchise)
VFW Hoorn
VFW Leeuwarden
VFW Maastricht
VFW Nijmegen
VFW Rijswijk
VFW Rotterdam Lijnbaan
VFW Utrecht
VFW Zwolle

Succes!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic