Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Lang verwacht: HTC One!



Groot nieuws!
De langverwachte HTC One komt eraan!

En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone.

Zoals HTC het toestel zelf omschrijft:

‘’ Met de slanke aluminium behuizing, een live-startscherm waarop al je favoriete content wordt gestreamd, een fotogalerij die tot leven komt en dubbele frontstereoluidsprekers is de nieuwe HTC One klaar om je smartphone-beleving opnieuw vorm te geven’’


Klinkt veelbelovend toch? De pre-order’s worden geleverd vanaf week 16, dit is de link naar de website waar je je pre-order kunt plaatsen: http://voda.fo/ne/gt4lm.

Hieronder nog even wat extra features van het paradepaadje van HTC:

- Geniet van al je films op het 4,7-inch Super LCD3 scherm en beleef een geheel nieuwe geluidservaring doordat de speakers zich aan de voorzijde bevinden. Een dagje naar het strand? Laat je extra boxen voortaan maar thuis, want dankzij de stereospeakers en de ingebouwde versterker zijn die nu overbodig.
- Voor de HTC One heeft HTC een Ultrapixelcamera ontwikkeld. Deze camera vangt 300 procent meer licht dan de traditionele camerasensoren waardoor je eenvoudig mooie en scherpe fotos maakt in het donker.
- Met de HTC One is televisie kijken nooit meer hetzelfde. HTC Sense TV verandert je telefoon in een interactieve programmagids of een afstandsbediening voor je TV.
- enzovoort….

Redenen genoeg om dit toestel meteen in huis te halen dacht ik zo! Deel vooral jullie verwachtingen en meningen, ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden;)!

*EDIT 19/03/2013: Toestel nu ook te pre-orderen voor bestaande klanten:D via http://voda.fo/ne/rcx09
133 Reacties 133
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi allemaal,

Het spijt me als er door mijn bericht verwarring is ontstaan, het is op dit moment alleen mogelijk om online je pre-order te plaatsen. Via de telefonische verkooplijn is dit nog niet mogelijk.
@Doorhalen Ik hoor graag precies wat er mis gaat. Bijvoorbeeld of je een foutmelding krijgt, in welke browsers je allemaal geprobeerd hebt enzovoort. Zo kan ik de informatie verzamelen en kijken of ik kan achterhalen wat er aan de hand is. Dit geldt ook voor alle andere mensen waarbij het niet lukt om online te verlengen
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle
 
Chrome en Firefox. Maar het zit niet in de browser. Ik krijg de melding dat ik mijn abonnement nog niet kan verlengen. Terwijl ik wel, net, binnen de 4 maanden zit. Lijkt erop dat my Vodafone niet synchroon loopt met jullie systeem. Lastig aangezien het via jullie sales afdeling dus ook niet kan in dit geval. 
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Doorhalen,

Wat voor abonnement heb je? Ben je rechtstreeks bij Vodafone klant, of heb je Sizz als provider? In dat geval lukt het niet om via My Vodafone te verlengen. Als je wel een Vodafone abonnement hebt, zoek dan als je wilt even contact via Twitter of Facebook. Dan kunnen we je privégegevens overleggen en een onderzoek instarten. Verwijs dan even naar dit topic, dan weten we direct waar het om gaat.
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Direct via Vodafone uiteraard. Ik zal er nog eens een tweetje aan wagen. Al zijn eerdere Twitter ervaringen nog niet erg vruchtbaar gebleken...
Annabelle
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb onze twitteraars doorgegeven dat je gaat twitteren:). Succes!
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt het dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van de pre-order?
 
Ik zie net dat ik nog een oud emailadres in mijn instellingen had staan die ik niet meer kan gebruiken.
Ik heb het veranderd maar wat nu?
 
Ik heb dus geen email kunnen ontvangen van de bestelling...
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een boel getwitter gaat webcare nu een onderzoek starten naar waarom ik niet online kan verlengen. Op hun advies de verkoop afdeling gebeld die wederom niks voor me kon doen. Behalve me doorverbinden naar loyalty. Leuk gesprek gehad maar ook daar kwam uit dat het de website is of niks. Spijtig dat het zo moet. Spijtig ook dat er 0,0 poging wordt gedaan aan klant behoud. Na mijn vraag "is de enige oplossing nou echt overstappen" werden de gevleugelde woorden gesproken "dat is aan u".
 
 
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb afgelopen maandagavond, 18-3-13 mijn contract gewoon kunnen verlengen, 4 maanden voor de einddatum. Ik heb hierbij het RED (B) abonnement inclusief HTC One Silver kunnen bestellen. Ik heb wel nog een vraag. Hoe en wanneer word het bedrag van het toestel verrekend? Er stond direct debit bij, wat houd dit in?
 
Mvgr,
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Replar,

Ook jou zou ik willen aanraden om even een berichtje te sturen via Twitter of Facebook. Op die manier kunnen we via een privé bericht nakijken of we je de orderbevestiging misschien nogmaals kunnen sturen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hé Moby008,

Het toestel wordt apart in rekening gebracht door middel van automatische incasso. Dit zal dus automatisch van je rekening worden afgeschreven.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dank voor je snelle reactie Maartje! Ik zie het wel tegenmoet, en het toestel natuurlijk.
Replar

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
moby008
 
Heb jij al een email ter bevestiging gekregen als ik vragen mag?
Doorhalen

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan hebben jullie meer mazzel dan ik. Mij lukt het nog steeds niet via my vodafone en ook de klantenservice kan het niet.
 
Wel vriendelijke mensen nog steeds...
Oz7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer verwachten jullie dit toestel? 😄
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Oz7,

Het is helaas niet bekend wanneer de HTC One geleverd zal worden 😞
kevin93w

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er wordt inmiddels her en der gesuggereerd dat de eerste toestellen rond 4 a 5 april geleverd zouden kunnen worden. Vrijblijvender kan het uiteraard bijna niet, maar goed laten we hopen dat het dus snel gaat gebeuren.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Replar,
 
ja zelfs twee keer een bevestiging gekregen via Vodafone.En als ik hier op de site inlog bij status online bestelling, kan ik ook mijn verlenging inclusief het nog te ontvangen HTC One inzien.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik lees net trouwens op andere sites, oa Coolblue dat de Leverdatum van de HTC One : 05-04-2013 is. Geld dat bij jullie ook voor pre-orders?
kevin93w

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels blijkt dat de levering van de HTC One weer is verschoven. Verwachte leverdatum is nu 16 april voor de meeste webwinkels.
moby008

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik krijg zojuist een e-mail van een medewerker van Vodafone klantenservice. Volgende week wordt mijn toestel uitgeleverd. Super nieuws dus, kan niet wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic