Brabantse123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering iPhone 4

Na verschillende berichten te hebben gelezen over het leveren van de iPhone 4, denk ik dat ik mijn verlenging beter kan annuleren. Ik heb hem namelijk vorige week besteld en verlengd. Waarop een medewerker van de klantenservice zei, dat ik hem vandaag binnen zou krijgen. Echter belde ik vandaag met de klantenservice en werd mij verteld dat dit nog wel 5 tot 10 werkdagen kon duren, ookal was mijn telefoon al met de koerier mee. Ik zie dat dit vaker gebeurd, en toestellen pas 9 weken later geleverd worden. Mijn huidige toestel is kapot, waardoor ik er niks meer mee kan. Ik zit dus ook echt te wachten op mijn nieuwe iPhone. Maar als medewerkers van de klantenservice verkeerde informatie geven, denk ik dat ik maar beter een andere provider kan zoeken. Aangezien ik hier op de site lees dat het leveren van een iPhone 4 blijkbaar heel moeilijk is.
23 Reacties 23
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey allemaal,

Het is in de eerste plaats natuurlijk enorm vervelend dat jullie langer op het bestelde toestel moeten wachten dan verwacht.
Wie wil er nou niet meteen gebruik maken van zijn nieuwe toestel?

Zoals mijn collega's al aangaven zijn we afhankelijk van de aanvulling van onze voorraad door de fabrikanten. En, hoe vreemd het ook klinkt, hier kunnen we geen voorspellingen over doen.
Er bestaat ook altijd een mogelijkheid dat er iets is misgegaan. Dit kan ik via het e-forum niet voor jullie nakijken. Als je even contact opneemt via Twitter of Facebook kunnen we kijken of je bestelling correct bij ons is binnengekomen.

Houden jullie me op de hoogte?
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Munyal, 
 
Als je al een tijdje klant bent bij vodafone krijg je wellicht in de winkel 50,- euro korting. Dat was iig wat ze mij aan hebben geboden. Maandag j.l. heb ik gebeld met de klanten service. De medewerker daar gaf aan dat het toestel er binnen vier weken en ws binnen twee weken zal zijn. Tijdens het bestuderen van de voor hem zichbare gegevens door mompelde hij dat de 4s er wel is.  Maar ja misschien net een andere dan jij besteld hebt. 

 
Groet, Diekje

 
Diekje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,
 
Het toestel is binnen, Alles in orde. Terug komend op je berichtje hier boven; dat jullie geen voorspelling kunnen doen is niet alleen vreemd, het is ook al tien keer verteld. Het heeft dus niet veel zin om dat te herhalen. Tip aan jullie is ingaan op de andere vragen die worden gesteld. Er zou in ieder geval een heel ander gesprek gevoerd worden dat voor medewerkers en klanten meer oplevert. Dat jullie je aan instructies houden is mij natuurlijk ook wel helder. Maar als ik jou was zou ik toch morrelen aan het systheem. Voor jou nog leuker om je werk te doen en voor Vodafone meer (tevreden) klanten.
 
Vriendelijke groeten en fijne feestdagen alvast, Diekje.
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Diekje, Astrid geeft aan dat vodafoine afhankelijk is van de leverancier. Ze zegt ook dat er niet meer informatie is. Je kunt naar de bekende weg blijven vragen, maar als er geen nieuwe informatie is kan ze het ook niet doorgeven;). Ze houden ons tenminste goed op de hoogte, meer kunnen ze niet doen toch? Veel plezier met je iphone 5.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic