helmakoolen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S4 handsfreestand

Goedemiddag,
Ik heb een Galaxy S4 die zodra ik thuis kom automatisch de handsfreestand aanzet. Ik heb al op internet gezocht, maar daar kon ik geen oplossing vinden. Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hai@NetwerkFreak,
Jaaaa ik ben eruit. Alleen wordt het bij mij anders genoemd. Ik ben naar S-Voice gegaan zoals je zei, vervolgens niet naar Settings maar naar Connect to Vehicle en dan naar Methode selecteren. Daar stond hij op Wifi en die heb ik nu op Geen gezet.
Uitkomst is hetzelfde, hij staat nu uit. Maar misschien dat er nog anderen komen met dit probleem en dan kan het bij hen ook zijn dat het op mijn manier moet. Heel hartelijk bedankt voorcjullie hulp en vooral voor jullie geduld...:D 😉

Bekijk in context

13 Reacties 13
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ga naar settings -> Geluid -> standaardmeldingstoon.
Verander die naar beep of geen .
Het heeft er mee te maken dat je telefoon op de wifi gaat.
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het omgezet. Nu nog even weg en terugkomen... Heel erg bedankt. Ik word er gek van elke keer als ik thuis kom...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als het antwoordt van @NetwerkFreak heeft geholpen kun je deze als oplossing accepteren zodat ook andere Vodafone Forum gebruikers de oplossing ervan weten in de meeste gevallen.

Als je niet precies weet hoe dit moet kan ik deze ook even voor je aanvinken ;).
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Helaas bleek dit in mijn geval niet de oplossing :@ . Misschien iemand nog een ander ide? In elk geval bedankt voor het meedenken @NetwerkFreak
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Heb je hem nou op "beep" of "geen" gezet. Probeer dr andere optie ook even.
Het heeft te maken met overschakelen op wifi zover ik weet. Dus je kan ook je Wii toggle uit / aan zetten. Dan hoef je niet eerst helemaal weg te rijden en weer terug te komen als je wil testen
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@NetwerkFreak ik kan de standaardgeluidmelding op stil zetten of op beep once. En in beide gevallen blijft de handsfreestand aangaan als er contact wordt gemaakt met mijn Wifi thuis. Sorry vor de late reactie. Benweekje ziek geweest.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @helmakoolen

Heb je dit ook als je de wifi verbinding vergeet en opnieuw installeert? Heb je dit alleen thuis of ook op andere wifi netwerken?
Heb je dit alleen bij bepaalde contacten dat hij overspringt op handsfree?

Als het alleen thuis is dan zou ik als ik jou was de router eens resetten.
Als het alleen bij 1 contact is waarbij het gebeurt dan zou ik even dat contact verwijderen en opnieuw aanmaken. Dan lijkt het een software probleem.
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hai Arina,

Het is puur alleen als ik thuis kom. Zodra ik voor de deur sta en mijn thuiswifi maakt contact, gaat telefoon op handsfreestand. Ik heb alleen modem van UPC en die is in de tussentijd weleens gereset van UPC uit. Wifi vergeten en opnieuw aanmelden is ook niet de oplossing. Het is ook niet zo dat mijn telefoon daarom niet goed werkt. Maar ik vind het gewoon bloedirritant als mijn telefoon tegen me gaat praten :S
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@helmakoolen

open S-voice, ga naar instellingen en kijk daar of driving mode aanstaat. Zoja (en je wilt dit behouden) klik op het woord driving mode, my place for driving mode. je ziet nu Get my place. Als je hier op klikt moet je kijken of er bij Home iets ingevuld staat.

Daar zou je probleem moeten liggen aangezien hier vermoedelijk je thuis adres staat. Hij gaat dan zoals gezegd verbinden op het moment dat hij het thuis wifi adres herkent en dat is nou net jou probleem
helmakoolen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hai@NetwerkFreak,
Jaaaa ik ben eruit. Alleen wordt het bij mij anders genoemd. Ik ben naar S-Voice gegaan zoals je zei, vervolgens niet naar Settings maar naar Connect to Vehicle en dan naar Methode selecteren. Daar stond hij op Wifi en die heb ik nu op Geen gezet.
Uitkomst is hetzelfde, hij staat nu uit. Maar misschien dat er nog anderen komen met dit probleem en dan kan het bij hen ook zijn dat het op mijn manier moet. Heel hartelijk bedankt voorcjullie hulp en vooral voor jullie geduld...:D 😉
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @helmakoolen ,

Geen probleem.
Blij dat we nu de oplossing gevonden hebben. 😄

Goliath

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook namens mij heel erg bedankt, dit heeft ook voor mij een goede uitkomst geboden 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ouder topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic