shirleyl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contacten

Hallo mijn telefoon is gestolen. Een Samsung galaxy s3 nu heb ik een nieuwe telefoon met dus een nieuwe simkaart. Maar hoe krijg ik mijn contacten terug die op de sim staan? Worden deze nog gesynchroniseerd? Of moet ik Vodafone bellen hebben zij een back-up? Bedankt alvast!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi shirleyl,

Balen dat je telefoon is gesloten :(! Mocht je nog contact hebben via Facebook, Skype en overige social media kanalen met je contacten? Vraag ze dan nogmaals om hun nummer.

Alleen jij kan de back up maken, anders is er geen back up beschikbaar. Mocht je gebruik maken van WhatsApp dan is er en handige pagina van WhatsApp zelf met instructies over je contacten, chats en overige... Klik hier voor de pagina.

Je hebt inmiddels wel de simkaart geblokkeerd via de klantenservice? Via Google Device Manager kun je je eigen toestel opsporen (als het toestel is geactiveerd via Device Manager) maar ook en back up maken en zelfs resetten.

Heb de titel even aangepast zodat ook andere dit beter begrijpen.
shirleyl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie! Ja sim kaart is de zelfde dag nog geblokkeerd heb een nieuwe gekregen en geactiveerd. Naja helaas en inderdaad maar via social media contacten terug vragen.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Geen dank! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen stel de vraag zou ik zeggen :).

In ieder geval goed om te weten dat je simkaart al is geblokkeerd! Succes met het opvragen van de nummers.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic