JanDooms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlenging bel+sms+web-2 200

Ik heb al zo'n 18 maanden een Bel + SMS + Web-2 200 abonnement lopen. Nu wil ik deze verlengen zodra dat kan ( als ik het goed heb kan dit vanaf 3maart 2013 ).

Nu is er de laatste tijd kwa abonnementsprijzen de laatste tijd redelijk wat veranderd. zo betaal ik bij dit abonnement als ik alles tot zijn volste gebruik rond de 30 euro, maar ik betaal alleen wat ik gebruik. dat ligt nu rond de 20 euro.

Mijn vraag is of als ik ditzelfde abonnement wil verlangen er iets gaat veranderen kwa prijs of het alleen het gebruikte betalen, door de recente veranderingen in de telecom markt.

Met vriendelijke groet,

Jan Dooms
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jan, welkom op het Vodafone forum. Ik wil het graag voor je nakijken maar ik kan hier op het forum helaas niet om de benodigde gegevens vragen. Ik adviseer je om te bellen met de Vodafone klantenservice of een bezoekje te brengen aan de Vodafone winkel. Ook kun je via Twitter of Facebook je vraag stellen. Hier kan om Vodafone gegevens gevraagd worden zodat we het voor je kunnen nakijken. Mijn collega's van Twitter en Facebook zijn 24/7 bereikbaar.

Houd er dan rekening mee dat we de volgende gegevens nodig hebben: je naam, adres, 06nr, geboortedatum, klantnr en laatste 4 cijfers van je bankreknr.

Mijn collega's helpen je graag verder :--)
JanDooms
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankuwel voor het antwoord, ik ga zeker even bellen 🙂

Met vriendelijke groet,

Jan Dooms
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Prima. Kijk ook even rond op onze website wat er zoal kan, want bij verlengen kun je een helemaal nieuw abonnement nemen. Je oude contract is afgelopen dus je kunt weer kiezen wat je maar wilt.

Dan ga je voorbereid het gesprek in en kan mijn collega je heel gericht adviseren 🙂
Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic