tvanwettum

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

KLACHT !! abonnement verlengt: geen toestel ontvangen. Wel worden kosten in rekening gebracht.

Beste,

Ik heb mijn abonnement verlengt bij Vodafone maar geen toestel ontvangen. Wel worden kosten in rekening gebracht. Verlengt sinds 16-06-2015. nu bijna 2 maanden verder is er heel veel gebeurd.

Ik heb gebeld en toen is mijn toestel als vermist op gegeven door een meneer die heeft mij terug gebeld daarna dat dit nog enige tijd ging duren.

Toen heb ik ongeveer 2 weken (ongeveer rond 26-07-2015) later terug gebeld + gechat dat ik het toestel nog niet heb ontvangen en of die al terecht is en wanneer jullie hem gaan nazenden? Toen bleek er nog geen herleverings project opgestart te zijn. Die is toen opgestart.

Die is toen ik heb nu 06-08-2015 2 chat gesprekken en een bel gesprek van 55 minuten gehouden maar nog geen vooruitgang. Ik heb moeten ophangen en via de chats de gesprekken moeten voort zetten aangezien ik ook moet werken.. Echter ben ik al lid sinds 2006 ! Mijn geduld raak op en vertrouwen brokkelt af..

Jullie zijn in gebreken en sturen mij NIET de nieuwe Samsung S5 waar ik mijn abonnement voor heb verlengt !
Ik wil zo snel mogelijk een oplossing en geen oplossing dat IK actie moet ondernemen me bellen naar dynalogics of zo want dat is niet mijn taak / werk. Dat hoort bij jullie taken pakket en betaal ik al meer dan 9 jaar mijn abonnements kosten voor.

Via facebook van Vodafone word ik ook doorverwezen en mijn klacht weggeworpen. Via de telefoon bellen ze nie terug terwijl ik weet dat dit mogelijk is want ik heb chat berichten waarin dit toe gezegt is en ook ben ik eerder al door vodafone netjes terug gebeld. Als ik zelf bel word ik van afdeling naar afdeling verwezen.
U kunt informatie opvragen door mij te mailen.

Ik leg nu de bal bij jullie neer ik geef jullie nog 1 week ! Anders zeg ik mijn abonnement op.

Ik heb nu een mail gehad op 06-08-2015. Ordernummer 231707612
Ik ben benieuwd of ik deze ga ontvangen.

Succes.

Vriendelijke groeten,
Tinus van Wettum

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Tinus,

Erg vervelend! Ik snap je frustratie hier volkomen in alleen is het forum hier niet voor omdat, hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en wij kunnen niet in de systemen. Dit dient echt via de klantenservice te gaan.
Ik hoop voor je dat het toestel snel bij jou is.
tvanwettum
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven,

Ik snap dat jij een gewone gebruiker bent. Dit staat ook in de regels. Ook snap ik dat jij geen inzicht heb vanaf je HTC One M7.. Ik heb deze klacht bij Vodafone neergelegd. Op meerdere manieren. Chat, Telefoon, Facebook daarom ligt de bal nu bij vodafone.

Groeten,
Tinus van Wettum
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
tvanwettum

Als je de regels had doorgelezen wist je ook dat dit soort berichten niet thuishoren op het forum. Ik heb daarom ook je topic gesloten.

Via Facebook wordt je trouwens altijd geholpen. Heb je een vraag, opmerking of een klacht? Plaats deze dan op de Wall. Indien we verdere gegevens nodig hebben zullen we je verzoeken om een privébericht te sturen. Als je eerst een privébericht stuurt zal verzocht worden om je bericht eerst op onze Wall te plaatsen.
Cheryl2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 27 juli 2015 heb ik mijn abonnement bij Vodafone voir 2 jaar verlengt.
Volgens Post NL zou het toestel 30 juli geleverd zijn, maar de adressering was verkeerd door een fout van Vodafone! Inmiddels is geconstateerd dat ik het inderdaad niet ontvangen heb en ook geen handtekening heb geplaatst, maar een nieuw toestel heb ik nog altijd niet!!
Volgens Vodafone is het toestel nog niet terug in hun distributiecentrum in Woerden, volgens PostNL wel.
Hie dan ook, dat is iets tussen hen, ik hen een afspraak met Vidafone. Ik begrijp niet dat ze geen nieuw toestel opsturen en een schadeclaim bij PostNL neerleggen???
Of er werken corrupte medewerkers bij Vodafone.
Ik heb mijn contract eerder altijd bij een Vodafone winkel verlengd, had ik dat nu ook maar gedaan!!!
Maar als ik andere verhalen zo lees, kan ik fluiten naar een nieuw toestel...misschien wordt het tijd een consumentenprogramma als Tros radar in te scakelen en daar eens haarfijn uit de dieken dien dat Vodafone graag verkoopt, maar geen producten en diensten conform contractafsprsken levert!!
Jammer hoor Vodafone, ik WAS al ruim 15 jaar een tevreden klant en zal dat blijven bij een snelle oplossing!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Cheryl2, zoals je ook in het berichtje van Maartje kunt teruglezen is dit een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic