Demir_1987

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ontkoppelen ziggo account

Goedemiddag,

 

We hebben recentelijk een nieuw ziggo abonnement afgesloten. We krijgen onze vodafone accounts niet gekoppeld omdat het oude ziggo account nog actief is.

We hebben een nieuw ziggo account aangemaakt en geprobeerd hier de accounts samen te voegen, maar dit blijft op een foutmelding springen.

Nu betalen we helaas al een tijdje teveel. Kan het oude ziggo account verwijderd worden? Die vraag zou hier gesteld kunnen worden. Alle benodigde informatie staat in het persoonlijke profiel.

 

Hoor het graag!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Demir_1987, welkom hier!

Fijn om te zien dat @Energieboy in de bres is gesprongen om je te voorzien van informatie! Bij deze heb ik de puntjes op de i gezet en het oude Mijn Ziggo account verwijderd van My Vodafone. Je kunt nu My Vodafone samenvoegen met jouw nieuwe Mijn Ziggo account 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Demir_1987 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat het niet wil zoals jij het graag wilt hebben. Gelukkig zijn er mensen van Vodafone die je hiermee kunnen helpen. Zodra er iemand vrij is dan zal die op je reactie reageren. Ik begrijp alleen niet dat je zegt dat je nu al een tijdje teveel aan het betalen bent. Het koppelen van je Vodafone account en je Ziggo account staat los van de combinatie korting die je van VodafoneZiggo krijgt. Deze korting krijg je alleen als je Vodafone contract en je Ziggo contract op hetzelfde adres zijn ingeschreven. Dus het contact van Vodafone moet hetzelfde adres zijn als die van Ziggo en dan krijg je de combinatie korting (dit duurt een paar dagen voor VodafoneZiggo dit heeft gecontroleerd en dan krijg je de korting vanzelf). Het verhaal dat je nu teveel zou betalen is daarom een vraag die ik niet begrijp. 

Zodra iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal deze het oppakken. 

Demir_1987
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aha, dat had ik niet begrepen. We zijn recentelijk verhuisd en ik zie inderdaad dat ik het nieuwe adres niet heb doorgegeven aan Vodafone. Ziggo uiteraard wel en gezien dat nu 2 verschillende accounts zijn zal het daar waarschijnlijk fout gaan. Op de factuur staat letterlijk dat combinatiekorting is gestopt. Het blijft alsnog handig om de accounts gekoppeld te hebben dus als iemand dat van Vodafone wil fixen graag.

 

Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Zekers @Demir_1987 
Het blijft zo ie zo handig om alles te koppelen. Daarin kan @Cecilia je vast wel in verder helpen. Het aanpassen van je adres moet je dan nog even doen en dan komt het allemaal weer in orde. Zodra de adressen bij Vodafone en Ziggo weer gelijk zijn (exact gelijk) dan ontvang je weer je korting.  Succes en graag gedaan!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Demir_1987, welkom hier!

Fijn om te zien dat @Energieboy in de bres is gesprongen om je te voorzien van informatie! Bij deze heb ik de puntjes op de i gezet en het oude Mijn Ziggo account verwijderd van My Vodafone. Je kunt nu My Vodafone samenvoegen met jouw nieuwe Mijn Ziggo account 🙂 

Demir_1987
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt allen!  Ik zal de accounts dit weekend weer koppelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic