Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
OnwieZ

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist weer gebeld voor mijn 6S 64 GB Space grey. Ik moest zelf naar de leverancier bellen ( ook van vodafone... de binnendienst mocht dit niet meer doen vanwege drukte). Het is W-e-r-k-e-l-i-j-k niet te geloven.

Waar het op neer komt: Telefoons niet op voorraad, levertijd onbekend.

Ik heb besteld op 2/10/15.

RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hem!!!!
Eindelijk me iphone 6s plus 64gb sg! Heb heel de hap geannuleert naar winkel gegaan, 48 uur blokkade af laten halen. En in winkel gekocht waar hij wel op voorraad lag... Plus nog eens 40 euro korting...
Jongens succes verder nog en vodafone.. Echt regel je zaakjes is fatsoenlijk... Gr
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa Ik sta op het punt het zelfde te doen. Ik wil ze die 48 uur niet eens geven. Is dat echt nodig? Want anders loop ik gewoon even naar de T-Mobile aan de overkant.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MtVelde
Hun kunnen die eraf halen is standaard wel
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa De telefonische klantenservice vertelde Mij zojuist dat ze dat proces niet kunnen verspoedigen. Dit
Terwijl de winkel hier het toestel in voorraad heeft. Weer wachten...
Chinask

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bestelling geplaats 2 okt 01:17 am 1x Iphone 6 plus s 128 gb zwart met nummerbehoud.
Tot nu toe nog niet 1 mailtje gehad van Vodafone.
Net gebeld en ze zullen er vaart achter zetten maar konden niets beloven. Als ik eind deze week nog niets heb cancel ik de boel en koop ik hem wel los met een prepaid.
Service is tot nu toe ver te zoeken.
Speedys

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo ben er helemaal klaar mee 3 oktober IPhone 6S 64 Gb spacegrijs besteld en zou heb week 42 krijgen vandaag maar eens gebeld en is die ergens blijven hangen met de bestelling zeg doe dan op de post heb hem deze week nee lul verhaal hier en daar . Nou heb de hele zooi ge annuleert ben er helemaal klaar mee haal hem wel lekker bij Apple. Want wat een slechte service bij Vodafone . In de winkel hebben ze hem gewoon echt schandalig die hele pre orders slaat nergens op
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Momenteel in mijn handen: de iPhone 6s Plus 64GB Space Grey. Bestelling telefonisch geannuleerd. Langs een winkel gegaan en een medewerker met de klantenservice laten bellen om het opzegproces te voorspoedigen. Verlengd en de winkel uitgelopen mét het juiste voordeel.

Conclusie: Vodafone abonnementen en winkelpersoneel zijn prima, de klantenservice daarintegen is ronduit kansloos. Ik hoop dat iedereen die vast zit op dit forum snel zijn toestel snel in ontvangst mag nemen.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes


Mooizo,

Ja ik wilde ook nog even zeggen dat ik vodafone zelf niet slecht vind, maar de telefonische klantenservice kunnen ze wat mij betreft opdoeken want daar wordt je niet geholpen.

In de winkel is het personeel een stuk vriendelijker en proberen ze ook echt moeite voor je te doen en je goed te helpen. Elk jaar op de dag zelf naar de winkel gegaan en ermee de winkel uitgelopen gelijk. Dit jaar voor het eerst telefonisch en ook gelijk voor het laatst.
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net weer gebeld maar het wordt steeds rotter/gekker, zoals eerder door anderen gemeldt kunnen (of willen?) ze nu helemaal niets meer zeggen over wanneer je de 6S Plus 64GB SG kan verwachten.
Bij het laatste contact waren ze wel voorradig maar moest er nog een 'koppeling' met een order gemaakt worden (het IMEI verhaal), wat een onzin verhaal zeg.

Je leest dat mensen de (Vodafone) winkel er mee uit lopen en als je nu op vodafone.nl kijkt staat er gewoon op voorraad.

Hoe frustrerend allemaal, het overzicht in de openingspost wordt zelfs niet meer geupdate....
Dit terwijl je telefonisch nog steeds naar dit forum wordt verwezen.

Het interesseert Vodafone geen ene ruk meer schijnbaar. Benader je klanten dan individueel en doe dan wat voor ze. Biedt ze voor mij part een 128GB model aan als je die wel kan leveren.
De admins kunnen je gewoon op basis van priveberichten je gegevens vragen/benaderen maar zitten in een modus van 'we kunnen niets'.

Ze zijn je schijnbaar liever kwijt dan rijk bij Vodafone.
Apple-Flapple

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nadat ik vanochtend de klantenservice gebeld heb en mij beloofd was dat ik voor het einde van de dag gebeld zou worden door Vodafone, heb ik zojuist zelf maar weer gebeld. Dit is de zoveelste belofte die niet wordt nagekomen.

Ik kreeg te horen dat mijn melding vanochtend niet was geregistreerd en dat het 5-6 werkdagen duurt om uit te zoeken wat er met m'n order gebeurd is. Daarna kan het 3-4 werkdagen duren voordat ik het binnen heb. Als ik Vodafone mag geloven duurt het nog 8-10 werkdagen voordat ik m'n telefoon binnen heb.

Morgen even in de winkel kijken en anders naar een concurrent! Thanks Vodafone!
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Zojuist net gebeld met de klantenservice. Ze zeggen dat ze bezig zijn met inpakken. Vervolgens vroeg ik of ze nog aan het wachten waren op het toestel of dat ze hem al hadden. En ze hadden hem, blijft nog even spannend of ik vandaag een track code krijg.

Besteldatum: 10-10-2015 rond middernacht.
iPhone 6s Plus SG 64GB.
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
16-10 iPhone 6S plus 64GB rosegold besteld en zie net op de website dat de bestelling is verstuurd..
Ben benieuwd, ben huiverig na het lezen van alle berichtjes hier.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Bij mij staat al een week bestelling is verstuurd. Adviseer je dan toch om ff te bellen om te vragen of het ook echt verstuurd is.
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hang zojuist op met de klantenservice en mijn pakket staat klaar voor verzending, gaat er vandaag nog uit, ontvang in de loop vd avond een t&t en heb hem uiterlijk morgen binnen.
had al dikke spijt na alle horrorverhalen maar heb m binnen 5dagen binnen als ik hem daadwerkelijk ontvang..
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Goed bezig! Veel plezier ermee 🙂 hoop hem zelf morgen ook binnen te krijgen
Peanut

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Top, laat het even weten!
Gijs62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Vodafone ,
Op 5-10-2015 iPhone 6s plus space grey besteld
vandaag met klantenservice gebeld ,en een vriendelijke jonge man aan de lijn .
en hoera ik hoef nog maar 7 tot 14 dagen te wachten !!!!!!
tegen die tijd is volgens mij alweer een nieuw type uit pfffffffffffffl
terwijl er via andere ( verkoop) kanalen ze wel al beschikbaar zijn .
jammer jammer een trouwe libertel klant.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo, na heel veel elende vandaag het abbonoment geannuleerd! Ik stap over naar een provider die me wel wil hebben als klant en te woord wil staan....Ik kan jullie dat allemaal aanraden.....
Stvdkr1990

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag mijn abo verlengt met de iPhone 6s plus 64 gb rosé gold.. Ben toch wel erg benieuwd naar de Levertijd hiervan.. Anders kan ik nog er voor kiezen om de bestelling te anuleren
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic