Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
UPDATE uit CAPELLE AAN DEN IJSSEL

iPhone5 toestellen gaan hard en zijn zo goed als op. De kans op dat toestel is nog maar erg klein.

Wel zijn de volgende toestellen nog te krijgen:


HTC one









Sony xperia z










Blackberry Z10










Samsung Galaxy S3










iPhone 4s











Kortom, er zijn nog best een aantal leuke toestellen verkrijgbaar 😄
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
De rij in capelle is toch gesloten?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
De rij in capelle is toch gesloten?

We willen de mensen die in de rij staan ook graag op de hoogte houden. Dan kunnen ze alvast een andere keuze maken als het toestel van hun voorkeur op is.
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Oké....was al bijna in de auto gesprongen
eenvraagje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het wel mogelijk een nieuw abonnement af te sluiten, mijn huidige abonnement te laten lopen tot einde contractdatum en het nummer zo snel mogelijk laten overzetten van mijn huidige abonnement naar het nieuwe abonnement? Dan betaal ik dus een aantal maanden dubbel, maar de kans is groot dat dit op de termijn van 2 jaar voordeliger is.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
Oké....was al bijna in de auto gesprongen
Je zit al helemaal klaar voor de start?
Mocht er iets veranderen dan laat ik het hier weten 😄
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
eenvraagje schreef:
Is het wel mogelijk een nieuw abonnement af te sluiten, mijn huidige abonnement te laten lopen tot einde contractdatum en het nummer zo snel mogelijk laten overzetten van mijn huidige abonnement naar het nieuwe abonnement? Dan betaal ik dus een aantal maanden dubbel, maar de kans is groot dat dit op de termijn van 2 jaar voordeliger is.
Wat ben jij creatief zeg!

Dat gaat helaas niet werken. Je kunt je nummer niet overzetten van het ene contract naar het andere. Als je een nieuw abonnement aansluit krijg je dus automatisch ook een nieuw nummer. Daar ontkom je niet aan.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
UPDATE CAPELLE AAN DEN IJSSEL

Het einde van de rij in Capelle aan den Ijssel begint langzaamaan in zich te komen.
Het lijkt erop dat de laatste die-hards rond sluitingstijd aan de beurt zijn.

Mijn complimenten voor jullie allemaal! Wat een geduld hebben jullie getoond.
Hoe hebben jullie het tot nu toe ervaren? Is het een beetje gezellig?
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@AstridG

Wat ben jij attent zeg. Wanneer je een vrouw was, zou ik met je willen trouwen. 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
patrickt35 schreef:
@AstridG

Wat ben jij attent zeg. Wanneer je een vrouw was, zou ik met je willen trouwen. 🙂

Whahaha, het is niet mijn meest charmantste foto ooit, maar ik ben toch echt een vrouw.
Ik heb het even aan mijn man gevraagd en hij bevestig het. 😄

Bedankt voor het leuke compliment (het eerste deel dan ;))
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Haha... en wanneer jij een man was Patrickt35 zou ik wel met jou willen trouwen...
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@AstridG

Het was ook als compliment bedoeld, en een verkapte vorm van een flirt 🙂
Maar ben gelijk helemaal depri nu je over het naam begint.....lol
patrickt35

Gedreven Meedenker
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het naam=je man
Jimmyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een paar dagen geleden een red abonnement afgesloten met de openingsactie. Is het mogelijk om deze te wijzigen in een red plus met behoud van de 50 % korting.
Wjb222

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe zit het met het red super abbo?
wanneer krijg je die 2de sim toe gestuurd voor in je tablet?

heb mijn abbo/tel verlengt in utrecht voorige week zaterdag
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jimmyyy schreef:
Ik heb een paar dagen geleden een red abonnement afgesloten met de openingsactie. Is het mogelijk om deze te wijzigen in een red plus met behoud van de 50 % korting.
Hey Jimmy,

Als je al een bestelling hebt geplaatst dan is het niet meer mogelijk om deze nog te wijzigen met behoud van je korting. Je zult dan de hele bestelling moeten annuleren maar dan kun je waarschijnlijk niet meer gebruik maken van deze aanbieding aangezien deze alleen in de winkel geldig was. 😞
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Moderator team,


  • Wellicht een overbodige vraag gezien de actie-info post van BasT op pag.1 mbt de Red/Red Plus abonnementen die onder deze actie vallen maar ik hoor ook conqrete berichten dat de overige Red abonnementen zoals Red Super en Essential evt tot de actie mogelijkheden behoren.
  • De actie geldt toch voor Red abonnementen mét toestel alswel Sim-Only ?......
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
dus opzeggen (indien mogelijk) telefoon terug brengen (indien mogelijk). en weer op nieuw bij een andere winkel opening in de rij.
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@MacZibit

Klinkt misschien flauw, maar als je eerste post in dit forum terugleest: daar staat het gewoon!!!

De actie geldt ALLEEN voor de abonnementen Red en Red Super. Dus NIET Red Essential of Sim Only!
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@Pascal/Hark

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Plus consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
aldus BasT in post 1, pagina1

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic