Ritchie64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Reactietermijn klachtenafdeling

Ik lees op diverse sites dat de klachtenafdeling van Vodafone, afdeling SSV soms erg traag is met reageren. Ik heb op 16-1-2013 een klachtenbrief geschreven en nog steeds niets vernomen. Zelfs geen bevestiging.
 
Wie heeft hier ervaring mee en zo ja hoe lang duurde het voor er gereageerd werd? Alvast bedankt voor het antwoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ritchie64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
OK. Zal het vragen aan je Facebook collega. Bedankt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ritchie64 schreef:
Ik lees op diverse sites dat de klachtenafdeling van Vodafone, afdeling SSV soms erg traag is met reageren. Ik heb op 16-1-2013 een klachtenbrief geschreven en nog steeds niets vernomen. Zelfs geen bevestiging.

Wie heeft hier ervaring mee en zo ja hoe lang duurde het voor er gereageerd werd? Alvast bedankt voor het antwoord.
Hoi Ritcchie64,

Welkom op het Vodafone Forum. Als antwoord op je vraag kan ik je zeggen dat de desbetreffende afdeling binnen 30 werkdagen reageert. Ik vraag je om nog hele even geduld te hebben. Op welke wijze heb je de brief verstuurd ? Is de brief aangetekend verstuurd ?
Ritchie64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Oh als het 30 dagen is dan ben ik met een week wel wat ongeduldig. Ik begon alleen te informeren omdat mijn gezinsleden SMSjes krijgen dat de rekening niet, volledig, is betaald. Hier gaat ook de klacht over.
 
Ik heb de brief niet aangetekend verstuurd dat kost me nog eens 7 Euro. Vond het al raar dat je brieven moet schrijven naar een telecomprovider 🙂 Ben gewoon begonnen met bellen.
Kan jij kijken of hij geregistreerd is als ingekomen brief?
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ritchie64, helaas kan ik hier op het forum niet om de benodigde gegevens vragen. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of je vraag te stellen via Twitter/Facebook. Mijn collega's kijken het graag voor je na 🙂
Ritchie64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
OK. Zal het vragen aan je Facebook collega. Bedankt.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ritchie64 schreef:
OK. Zal het vragen aan je Facebook collega. Bedankt.
Heey Ritchie64, gaat goed komen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic