Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
MacZibit schreef:
@snoop
VF staat bekend om z'n geavanceerde innovatieve, progressieve netwerk en uitstekende dekkingsgraad (natuurlijk kent élk netwerk drop-out area's). Neem daarbij de hoge web snelheden en je komt al snel tot de conclusie dat je appels met peren vergelijkt als je VF met T-Mobile vergelijkt. Los van de evt actievoorwaarden, wat financieel-technisch wél voordeliger zou kunnen uitpakken bij T-Mobile, gaat de vergelijking volledig mank.....kun je dus ook redelijkerwijs niét als gelijkwaardig alternatief betitelen.
Hé, waar is je VF-badge? :S
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
@The Max

Moeilijk hè, het één los te zien van het ander, objectief heet dat, zoek maar op in "de dikke Van Dale", kun jij ook je voordeel mee doen...
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
MacZibit schreef:
@The Max

Moeilijk hè, het één los te zien van het ander, objectief heet dat, zoek maar op in "de dikke Van Dale", kun jij ook je voordeel mee doen...
Ik mis anders wel een bron bij je verhaal, "staat bekend om" is leuk en aardig, maar snoop heeft alle recht om hier T-mobile aan te dragen. Appels en peren vergelijken is echt iets anders..
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Quote:

,maar snoop heeft alle recht om hier T-mobile aan te dragen'

Het gaat er hier niet om iemand zijn of haar rechten te ontnemen, het punt is dat als je ook maar even op het "wereld wijde web" surft je middels fora, tech, review en vergelijkingssites en anderszins( gebuikers ervaringen in directe omgeving enz.) niet anders dan tot de slotsom kunt komen dat de ene provider toch echt superieur is aan de ander m.b.t. de eerder genoemde criteria. Hoef je echt geen "medium" voor te zijn

Bron:"wereld wijde web"
Hordo

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Drie keer wordt dus geen scheepsrecht, jammer.
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Maar het ging toch juist om objectiviteit? Gebruikers ervaringen zijn dat over het algemeen niet.. Ik zit zelf bij T-mobile, mijn ouders allebei bij Hollandsnieuwe (MVNO vodafone), en hun ervaringen zijn een stuk minder goed dan die van mij. Tuurlijk T-mobile heeft (op het moment nog) geen 4G, maar dat komt er wel degelijk aan. Ik geloof best dat Voda een prima provider is, maar superieur, dat verschilt toch echt per user.
Edddd

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mijn ervaring met Vodafone, KPN en T-Mobile is dat het weinig uitmaakt. Met T-Mobile had ik geen problemen. Waarbij ik veel onderweg ben, meer dan gemiddeld bel en niet heel veel internet.

Juist daarom kijk ik serieus naar T-Mobile. Deze actie was zeker interessant en sympathiek. Dat is er nu echter wel af. Dat een actie maar tijdelijk is kan ik begrijpen, maar dat je wordt geadviseerd te wachten tot de actie in een plaats in je regio geldt, waarna de actie wordt afgeblazen vind ik niet kies.

Gelukkig heb ik hier (en op Tweakers) gekeken alvorens naar Winterswijk af te reizen. Ik had toch wel graag van de actie gebruik gemaakt. De 'nieuwe' actie die in plaats is gekomen van de halverwege ingetrokken actie stelt niet veel voor. Dat, in combinatie met het misplaatst advies om te wachten, is voor mij voldoende reden om te vertrekken.

Uiteindelijk is zaken doen met elkaar een kwestie van vertrouwen en gunnen. Het vertrouwen is geschaadt. Het betreft nu een actie, maar voor hetzelfde geld is het iets anders. Daarnaast is de onderbouwing van het beëindigen van de actie ronduit gezocht. Quotum is behaald, dan maar met een smoes beëindigen.
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik ben juist vertrokken bij T-Mobile om de slechte ontvangst en het feit dat ik daar keihard genaaid werd met mijn "onbeperkt houdbare beltegoed". Ik had een paar honderd euro opgebouwd en mijn toestel was wel aan vervanging toe. Geen enkele mogelijkheid om mijn beltegoed te behouden. Ik moest naar een andere abo vorm en dan verviel het, omzetten naar pre-paid deden ze ook niet meer. En ook nog grof bij moeten betalen voor een telefoon toendertijd. Voorgesteld om een deel van het resterende beltegoed daar dan voor te gebruiken, kon ook niet. Daar was ik dan al vanaf dutchtone klant, geen enkele moeite werd gedaan. Toen ik zei dan stap ik wel over naar een ander, was het antwoord "moet U doen mevrouw".

Mijn conclusie is dan ook dat het niet uitmaakt bij welke provider je zit, op een gegeven moment naaien ze je allemaal.

Qua ontvangst ben ik nu bij VF een stuk beter af dan bij T-Mobile en KPN.
testtest

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe weet je dat t-mobile binnenkort een actie gaat houden?
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Er is er overmorgen één in Middelburg begreep ik.
5GB data, onbeperkt bel/SMS en een S4 voor iets van 35/maand voor 24 maanden.

Mijn ervaringen met de telco's zijn wisselend. Op vakantieparken e.d. werken KPN/Vodafone wel, maar hoef je niet op T-Mobile te rekenen. Aan de andere kant kon op mijn oude werkplek Vodafone niet zoveel en heeft het netwerk hier 6+ maanden te lijden gehad onder de Rotterdamse brand.

Het is gewoon erg wisselend en de dekkingskaartjes zeggen lang niet alles. Orange was beter dan T-Mobile, maar dat is gewoon uitgezet na de overname. Toch wel apart dat na 10+ jaar het T-Mobile netwerk nog steeds niet optimaal is. Geldt eigenlijk voor alle telco's.

Maar goed. Het valt me op dat dit topic bijna dood is inmiddels.
Derks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Robbie,

Heb je nog uitgezocht wat de voorraad is? En kun je iets zeggen over de drukte obv winterswijk/hardenberg?
PascalHark

Stamgast
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
@SenorSjon
'Het valt me op dat dit topic bijna dood is inmiddels'

Klopt! Ik kijk ook niet meer zoals voorheen paar keer per dag naar de nieuwe posts.
Verbaast me op zich niet dat het doodbloed... alles wat er te zeggen valt IS al gezegd (maar wordt soms tot in den treure herhaald...) en de actie is ook niet zo spannend meer...
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Derks schreef:
@Robbie,

Heb je nog uitgezocht wat de voorraad is? En kun je iets zeggen over de drukte obv winterswijk/hardenberg?

Hi Derks,

Informatie over de voorraden krijgen we meestal pas een dag vantevoren voordat de winkels openen, omdat dan deze het meest accurraat en up-to-date is. Ik heb de vraag uitstaan, maar het antwoord kan dus even op zich laten wachten. Ik kom er zeker nog op terug. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat er meestal op de eerste actiedag wel voorraad aanwezig is van ieder toestel, echter de S4 normaal in beperkte mate. Maar nogmaals, de vraag staat uit en ik kom erop terug.

M.b.t. de drukte bij de winkels, in Hardenberg en Winterswijk werd er wel nog altijd met nummers gewerkt en waren er nog altijd een aantal wachtenden 's morgens bij opening. Echter niet meer zo zoals in het begin bij de andere winkelopeningen. Het is wel ook zeer afhankelijk van de locatie van de winkel, een winkel die echt hartje centrum ligt zal meer mensen trekken dan een winkel die wat meer achteraf gelegen is.

ESK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik volg al weken dit forum, maar heb steeds niet gereageerd omdat ik weinig zinvols kon toevoegen. Ook ik vind het raar en belachelijk van Vodafone dat de actie vroegtijdig aangepast is, maar ik geloof niet dat we daar nog iets aan kunnen doen.

Nu zag ik echter interessante berichten voorbij komen over een t-mobile aanbieding. Ik kan dit online nergens vinden. Is er van die actie ook een overzichtje van waar de acties zullen zijn? Zo niet, kan iemand me vertellen of er een actie op de planning staat in het Noorden van NL?

Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
De T-Mobile actie is heel anders dat de actie hier besproken en heeft ook geen vooruit geplande data (althans niet bekend) Beste info is denk ik hier te vinden. Is opgezet tijdens eerste nieuwe winkel opening en word bijgewerkt zodra er iets bekend is over nieuwe winkels met actie.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Stevie schreef:
Derks schreef:
@Robbie,

Heb je nog uitgezocht wat de voorraad is? En kun je iets zeggen over de drukte obv winterswijk/hardenberg?


M.b.t. de drukte bij de winkels, in Hardenberg en Winterswijk werd er wel nog altijd met nummers gewerkt en waren er nog altijd een aantal wachtenden 's morgens bij opening. Echter niet meer zo zoals in het begin bij de andere winkelopeningen. Het is wel ook zeer afhankelijk van de locatie van de winkel, een winkel die echt hartje centrum ligt zal meer mensen trekken dan een winkel die wat meer achteraf gelegen is.

Grappig, dit dachten jullie ook bij Maarssen en Kampen, maar toen was het benen buiten. 😛
De niet-centrumlocaties hebben meestal gratis parkeren vlakbij, dus dat is gewoon een voordeel . DenHaag had bijvoorbeeld parkeermeters, terwijl Capelle alleen parkeerschijven had.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
SenorSjon schreef:
Stevie schreef:
Derks schreef:
@Robbie,

Heb je nog uitgezocht wat de voorraad is? En kun je iets zeggen over de drukte obv winterswijk/hardenberg?


M.b.t. de drukte bij de winkels, in Hardenberg en Winterswijk werd er wel nog altijd met nummers gewerkt en waren er nog altijd een aantal wachtenden 's morgens bij opening. Echter niet meer zo zoals in het begin bij de andere winkelopeningen. Het is wel ook zeer afhankelijk van de locatie van de winkel, een winkel die echt hartje centrum ligt zal meer mensen trekken dan een winkel die wat meer achteraf gelegen is.

Grappig, dit dachten jullie ook bij Maarssen en Kampen, maar toen was het benen buiten. 😛
De niet-centrumlocaties hebben meestal gratis parkeren vlakbij, dus dat is gewoon een voordeel . DenHaag had bijvoorbeeld parkeermeters, terwijl Capelle alleen parkeerschijven had.
Daar heb je gelijk in Sjon, maar zoals Robbie ook al eerder heeft gecommuniceerd, je kunt bij deze 2 komende locaties ook goed parkeren, bij de HEMA en de Appie!
WK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben van plan naar Huizen te gaan op de 30ste, maar vroeg mij twee dingen af:

- Hoe laat zal ik er ongeveer moeten zijn voor een zwarte iPhone 5 32GB? Uren voor de opening, of een uurtje?

- Krijg je nou wel of niet korting op de toestelprijs? Nee he? Dat het nu 12 maanden is is erg jammer, maarja, daar doe ik vrij weinig aan. Maar nu wil ik een €49 RED abbonement, dan kost t toestel los €380, of €15 per maand extra.
Die €15 lijkt mij dan zeker onder de actie te vallen, waar je totaal in 2 jaar dan €90 korting op zou hebben met de actie, maar je betaalt nog steeds €11,25 per maand (50% korting eerste jaar is gelijk aan 25% over geheel 15x0,75) om het toestel af te betalen. In twee jaar komt dat neer op €270 + de €95 (= €365) die je alsnog moet betalen heb je maar €15 korting op je toestel als je hem afbetaald. Dit schrijf ik puur als tip voor mensen die hem misschien met afbetalen willen kopen, want ik zou het niet doen, vooral als je bedenkt dat je dan het tweede jaar €64 per maand kwijt bent met de net genoemde combinatie. *voor de 16GB geldt dit niet*
*Gewoon een tip, als die er al eens stond, sorry, maar ik dacht er ineens aan*

Ik weet niet hoe snel er hier door de mods gereageerd wordt, maar ik ben wel benieuwd naar hoe de gedachtengang van het iPhone 5 16GB naar 32GB abbonement in elkaar steekt, want die €95 extra bijbetalen bij het afsluiten was al voldoende geweest, nu zet Vodafona klanten gewoon af die denken met afbetalen icm een 32GB goedkoper af te zijn. €455 voor je toestel MET afbetalen en €380 ZONDER afbetalen *zonder de actie*, €75 vind ik toch een redelijk grof verschil, kan je net zo goed een 64GB los kopen voor €25 meer. En het gekke is dan dat de stap van de 32GB naar 64GB wel goed is doorgevoerd?

Kortom, Vodafone, waarom deze rare prijsverschillen?
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Voor iedereen die erover denkt om een S4 of een Xperia Z te halen, je hoeft helemaal niet naar Schagen of Huizen de 30ste, je kunt gewoon naar Middelburg! T-mobile shop opent daar met wél 24 maanden 50% korting, met ook onbeperkt bellen en sms en meer dan genoeg MB.
MacZibit

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
,Middelburg!', of all places !!.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic