Hatice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone & Ziggo actie €5 korting p.m. en dubbele data in gemeentes waar geen Ziggo provider wordt aangeboden.

Zelf ben ik al jaren klant van Vodafone. In de gemeente Veendam is er geen mogelijkheid om Ziggo als provider te kiezen. Hierdoor wordt ik zonder dat ik er invloed op heb benadeeld m.b.t. het gebruik van de samenwerkingsactie € 5,= en dubbele data.
nu hoor ik verschillende opties m.b.t. coulance voor deze klanten, echter kan ik er niets bij de Q&A vinden, zowel bij Vodafone als bij Ziggo.
wat ik heb gehoord is. Dat als je kunt aantonen dat jouw gemeente geen Ziggo provider ondersteunt, je dan €5 per maand korting krijgt en 5Gb extra bij je Red abonnement krijgt.

Graag advies hoe de coulance daadwerkelijk is.

Met hartelijke groet,
Hatice
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hatice
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Naar mijn weten is het, als je geen Vodafone & Ziggo kan aanschaffen, gewoon pech en kan je geen gebruik maken van dubbele data van Vodafone en/of het pakket van Ziggo, die je dan gratis zou krijgen. Uiteraard kan je altijd wel de klantenservice van Vodafone bellen om te vragen of ze je korting willen geven of niet, maar ik verwacht er niet zoveel van. Nee heb je en ja kan je krijgen 😉

Mocht het niet lukken om te bellen dan kan je altijd nog een prive bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Laat nog even weten hoe het is afgelopen en of ze je hebben kunnen helpen. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging soms zijn er aanbiedingen waar inderdaad 5GB extra wordt aangeboden als je geen Ziggo hebt. Dit is een aanbieding die wij pas geleden hadden.
Om gebruik te maken van deze aanbieding zul je het abonnement moeten verlengen. Deze actie is er op dit moment niet meer.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ah, Oke
Er zijn dus wel eens aanbiedingen... Dan is het altijd handig om even te bellen met de klantenservice van Vodafone. Dan hoor je gelijk of ze een nieuwe aanbieding hebben 😉
Hatice
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy & Steven ,
Bedankt voor jullie reacties, Dan klopt het in ieder geval, dat er wel iets mogelijk is. ?
En om het exacte te achterhalen, te bellen met Vodafone. ?
To be continue....??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een update?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic