hashman

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer Komen De Updates Voor De Hd2 Online?

Hallo,

Ik vraag mij af wanneer de updates voor de HTC HD2 online komen te staan op de vodafone site.

Nu hoef ik geen opmerking te horen als, die staan toch op de HTC site, ja die staan er inderdaad op, maar kunnen wij ze allemaal installeren, nee

Een paar keer is het bij mij voorgekomen dat smsjes niet aankwamen ondanks dat er een fix opstaat. Daarnaast gaat mijn batterij ook niet zo lang mee en crasht Internet Explorer/Opera wel eens. Met de laatste update schijnt dit een stuk beter te zijn, maar wil mijn toestel niet 10 dagen kwijt (ben er te gehecht aan )

42 Reacties 42
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er komt definitief geen WP7s (Windows Phone 7 series) voor de HTC HD2, en ik denk dat we er misschien wel blij mee moeten zijn. Microsoft spijkert het nieuwe besturingssysteem helemaal dicht. Applicaties kunnen alleen nog maar via Marketplace worden gedownload/gekocht, en daar zal een soort iPhone cencuur op komen te liggen.

Laat Vodafone maar (snel) een Windows Mobile 6.5.5 upgrade uitbrengen voor de HTC HD2, en ik ben weer helemaal tevreden... Vodafone !!!???
Ariebombarie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas schijnt er geen update naar windows 7 te komen, volgens engadget vanwege een bias reden, ben benieuwd of mijn garantie vergaat op het moment dat ik een winmo 7 xda versie erop gooi

bron



met HSPL geinstaleerd vervalt je garantie, en deinstaleren kan niet eerder als je een vodafone branded image hebt... dan kun je hem terug flashen..Arie
hashman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als iedereen hier lekker over xda en custom roms gaat praten, dan vrees ik dat vodafone nooit de updates op hun site neer gaat zetten. Zodat mensen alleen een update krijgen als ze hun toestel inleveren voor een garantiekwestie..Dus ga zo door mensen...
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt er een upgrade geïnstalleerd als gebruikers het toestel opsturen voor reparatie? Zijn er al gebruikers die dit hebben gedaan? Kunnen deze HD2 gebruikers misschien kijken of ze een nieuwe ROM op hun toestel hebben staan.
hashman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit was iig het geval bij mijn touch pro (ergens in november) en die update staat nu pas op de vodafone site. Men zou contact kunnen opnemen met dynafix om na te vragen of de updates al door hen ontvangen zijn..
Ariebombarie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit was iig het geval bij mijn touch pro (ergens in november) en die update staat nu pas op de vodafone site. Men zou contact kunnen opnemen met dynafix om na te vragen of de updates al door hen ontvangen zijn..



duuuuu....die gasten beginnen zelf over XDA en welke update je zelf heb gedraait van HTC site..
paulbuch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb net een hd2 bij Vodafone besteld, maar begin me af te vragen of ik m moet annuleren en via een andere site moet bestellen......
michael73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb net een hd2 bij Vodafone besteld, maar begin me af te vragen of ik m moet annuleren en via een andere site moet bestellen......

Als ik jou was zou ik h'n annuleren en hem bij een derde partij bestellen. Heb vorige week (na anderhalfe maand) eindelijk mijn toestel ontvangen, er staat gewoon de oude rom op met een sms fix.Gemailt met vodafone met de vraag wanneer de rom update voor de nerderlandse klanten beschikbaar komt, kreeg ik het antwoord."Hartelijk dank voor uw e-mail.U informeert naar een ROM update voor het HTC toestel Indien een dergelijke update voorhanden is wordt deze vermeld op onze site"Met andere woorden... ze weten het zelf ook niet.
paulbuch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik jou was zou ik h'n annuleren en hem bij een derde partij bestellen. Heb vorige week (na anderhalfe maand) eindelijk mijn toestel ontvangen, er staat gewoon de oude rom op met een sms fix.Gemailt met vodafone met de vraag wanneer de rom update voor de nerderlandse klanten beschikbaar komt, kreeg ik het antwoord."Hartelijk dank voor uw e-mail.U informeert naar een ROM update voor het HTC toestel Indien een dergelijke update voorhanden is wordt deze vermeld op onze site"Met andere woorden... ze weten het zelf ook niet.



Heb m geannuleerd, en weer besteld via een andere partij, krijg ik er nog route66 west europa bij ook! En hij wordt binnen een dag geleverd na bevestiging. win win win situatie.
Ruttuuhh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is een update voor de branded toestellen van Vodafone..Of hier de rechtstreekse link naar de rom: http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/software/RUU_Leo_Vodafone_NL_1.72.172
michael73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er is een update voor de branded toestellen van Vodafone..Of hier de rechtstreekse link naar de rom: http://www.vodafone....one_NL_1.72.172



Zou mooi zijn, kan de rom alleen niet vinden, en je link werkt niet.
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk... Ik ben m aan het installeren ROM versie: 1.72.172.0 http://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel_werken/Internet_email_op_uw_mobiel/support/windows_mobile_email/
Ruttuuhh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb die versie erop staan.. Hij wiste wel al mijn contacten, dat was minder aangezien ik ze niet had opgeslagen.. Weet iemand of ik die contacten ergens op kan slaan in HTC-bestrand voor volgende keer als er nog een update komt.. Mijn SIM-kaart is te klein om alle contacten op te slaan, vandaar dat ik dat niet heb gedaan..Ik weet niet precies wat er veranderd is met de update, maar smsen gaat wel veel fijner en reageert sneller en beter!
Ariebombarie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb die versie erop staan.. Hij wiste wel al mijn contacten, dat was minder aangezien ik ze niet had opgeslagen.. Weet iemand of ik die contacten ergens op kan slaan in HTC-bestrand voor volgende keer als er nog een update komt.. Mijn SIM-kaart is te klein om alle contacten op te slaan, vandaar dat ik dat niet heb gedaan..Ik weet niet precies wat er veranderd is met de update, maar smsen gaat wel veel fijner en reageert sneller en beter!



Dotfred's Space Gratis applicatie voor backuppen van contacts/sms/agendapunten.mvgArie
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb die versie erop staan.. Hij wiste wel al mijn contacten, dat was minder aangezien ik ze niet had opgeslagen.. Weet iemand of ik die contacten ergens op kan slaan in HTC-bestrand voor volgende keer als er nog een update komt.. Mijn SIM-kaart is te klein om alle contacten op te slaan, vandaar dat ik dat niet heb gedaan..Ik weet niet precies wat er veranderd is met de update, maar smsen gaat wel veel fijner en reageert sneller en beter!



HardReset of ROM upgrade wist altijd je hele telefoon, alsof hij zo uit de winkel komt.
Waarom niet gewoon backuppen via Microsoft MyPhone, daar kun je ook je Agenda, SMS/MMS, Browser favorieten, foto's, video's, muziek en documenten backuppen.

Voor betere SMS was er al een update beschikbaar, maar die zit nu in de ROM ingebakken.
Ruttuuhh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks Patrick! Ik was nog niet op de hoogte van My phone, nu wel!
xfactor

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de nieuwe versie nu twee dagen in gebruik.Het is allemaal veel stabieler en soepeler.De notificatie led werkt !!!!Ook de combinatie met cookie homet tab etc werkt prima en zelfsskype etc.Ik ben blij !
poojaps

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eindelijk... Ik ben m aan het installeren ROM versie: 1.72.172.0 http://www.vodafone....s_mobile_email/



Is dit nu echt DE ROM UPDATE voor vodafone branded HD 2???Ik wil geen risico nemen :-s
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is dit nu echt DE ROM UPDATE voor vodafone branded HD 2???Ik wil geen risico nemen :-s



Ja, dit is m echt, wil je het echt zeker weten... moet je naar de HTC site gaan en m daar downloaden, daar moet je namelijk je serienummer invoeren. Als de download niet voor je toestel is kun je m ook niet downloaden, lukt het wel, dan is deze echt bedoeld voor jou toestel. http://www.htc.com/nl/SupportDownload.aspx?p_id=297&cat=2&dl_id=920
jazeker40

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is wel degelijk mogelijk om een htc hd2 te upgraden naar wn. 7 er is een black spot in de htc die vrij komt op het moment dat de upgrade wordt vrij gegeven.dit gaat automatisch
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic