JvS

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen dekking 3956ER

Sinds een paar dagen heb in huis geen Vodafone dekking meer, alleen als ik het toestel (s3) voor het raam leg krijg ik enigzins verbinding. In het verleden nooit een probleem.
 
Is er een storing bekend of zijn er anderzins werkzaamheden?
 
Johan
105 Reacties 105
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eerlijk duurt het langst, dan kan ik misschien begrip tonen en geduld opbrengen. Dat gaat zo niet. Denk je dat we achterlijk zijn omdat we in 3G loos gebied wonen? Zeg nou gewoon hoe het zit. We stonden de 18e op de agenda om te gaan kijken. Toen bleek al het gedoe geen onzin en bleek oplossing niet eenvoudig. En nu hebben we ineens hoge prioriteit? Net zo hoog als de prioriteit doodleuk mijn abonnementskosten te blijven incasseren?
Jullie nemen ons gewoon niet serieus en denken met mooi gebabbel de boel tevreden te kunnen houden. Hou toch op
met die komedie! Je maakt me er alleen maar woest mee. Bedanken voor begrip en geduld is ook nogal voorbvoorbarig en zelfingenomen. Wat denk je nou zelf? Ik word in de maling genomen met droge ogen en dan verwacht je begrip en geduld? Voor gelieg en gedraai? No way.
poseidonvs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit ook met het zelfde probleem, op 3 abonnementen.
 
Ik vind het erg vervelend dat Vodafone aangeeft hier geen enkel vergoeding tegenover te willen zetten in een reactie op mijn ingediende klacht.
Alle medewerkers zijn vriendelijk en lijken welwillend, maar echt helpen kan niemand.
 
Ik zou Vodafone toch willen vragen het besluit tot niet geven van een vergoeding te heroverwegen.
 
JvS
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Treurig.
 
Ik had het geluk dat ik abbonement kon switchen. Nu bij T-Mobile, geen centje pijn meer in Leersum.
 
Johan
JD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is allemaal te schandalig voor woorden! Inmiddels 2 klachten per mail ingediend en nog steeds geen reactie, wat nou hoge prioriteit ?!! Van de week gebeld met vodafone klantenservice , eerst 7 min in de wacht daarna een medewerker aan de lijn die het dossier erbij gaat zoeken, lijn verbroken ! Opnieuw gebeld , volgens de computer gemiddelde wachttijd 5 minuten. Sta ik 11 !!! minuten in de wacht! Heb ik eindelijk een medewerker aan de lijn, zet zij mij 16, ja u leest het goed, 16 minuten in de wacht om het dossier te bekijken!!! Wat een enorme ramp dat vodafone. En de arrogantie hebben om niet vlot te reageren op je klachtenmails! Vodafone , los NU! de problemen op en kom met een fatsoenlijke compensatie!!! Vandaag ook even met de klantenservice van KPN gebeld, binnen 30 sec een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Daar kan vodafone nog eens een voorbeeld aan nemen! Terwijl ik dit typ zie ik weer het treurige bericht in mijn telefoon ; GEEN SERVICE!!!!!!!
VODAFONE NU ACTIE !!!!!
JD

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen geduld meer en al helemaal geen begrip voor jullie amateuristisch en klantonvriendelijk handelen!het getuigd van een behoorlijke arrogantie om te veronderstellen dat alle mensen hier in Leersum die al weken met netwerk problemen kampen geduld en begrip hebben gehad voor vodafone. Er is in de afgelopen weken geen enkele moeite gedaan door vodafone om de problemen op te lossen! De klanten service stuurt je met een kluitje in het riet en op je klachten per mail ingediend krijg je ook al geen antwoord! Zorg voor een directe oplossing en kom met een acceptabele financiële tegemoetkoming.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Moderators, we begrijpen best dat jullie persoonlijk niets kunnen doen aan de wanprestaties van jullie management en dat jullie waarschijnlijk de boodschap hebben meegekregen zo vaag mogelijk te zijn en veel begripvol tonen om de zoveel berichten die worden geplaatst. Ook begrijp ik dat een beetje plebs uit een klein dorpje ergens in het midden van het land (wat volgens jullie helpdesk tegenwoordig in Breedeveen ligt ????) niet belangrijk is om te helpen. Ik begrijp ook dat de impact van de berichten van de SP die ook helemaal klaar zijn met jullie veel meer impact hebben. Ik kan jullie melden dat het aantal lotgenoten dat zich op Tros Radar meldt over dit onderwerp lekker doorgroeit en waarschijnlijk is het een kwestie van tijd voor dat op gaat vallen bij de redactie. Wij zijn er klaar voor om al deze ellende gedocumenteerd uit te gaan leggen op welk medium dan ook. Wellicht ten overvloede nog even de Facebook pagina die inmiddels een bereik heeft van over de 4200. Je weet, veel mensen kennen veel mensen die veel mensen kennen. Succes met jullie PR. Hierbij nog even de link https://www.facebook.com/pages/Vodafone-Storingen-in-3956-we-zijn-er-klaar-mee/1416400681905698
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou er oprecht begrip voor kunnen hebben wanneer jullie zo eerlijk zouden zijn toe te geven dat er gewoon ouwe troep in de
zendmast hamghangt hier. Ik snap ook wel dat je niet het hele land in een keer over kan hebben. Maar kom niet aan met dat pappen en nat houden. Ik ben geen kleuter meer, maar een serieuze klant.
Ik werk ook gewoon, maar denk je dat ik bij mijn klanten aan kan komen met 'we zijn er druk mee bezig' en dan na anderhalve week ineens zogenaamd met een probleem op de proppen komen? En dan nog een factuur sturen ook? Dan is de uitzending allang geweest! Wees gewoon eens eerlijk.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het hele verhaal hier op zijn zachts gezegd... Vermakelijk en beschamend.
Bij mij in de regio hangt ieder bushokje en vije vierkante centimeter vol met "Alleen bij Vodafone 4G op je iPhone" en schallen de reclames die andere providers in de zeik nemen om de 5 minuten uit de radio, terwijl er complete dorpen / regio's niet eens GSM hebben. Hiermee zet je je als bedrijf alleen maar te kakken.
Leuk dat 4G op de iPhone 5 en daar Tmobile en KPN mee in de zeik nemen, maar laten dat nou providers zijn die WEL diensten kunnen bieden in deze regio (en vele andere).
Een aantal uitspraken hier zijn erg beeldend voor de situatie. Het heel brood betalen, halfje krijgen. Zeer slechte, indien al aanwezige, informatievoorziening. De stugge en starre houding ten opzichte van klanten. Ja ook de onbereidheid tot enige compensatie (wat heeeeeeeeeeeeel misschien tot klantbehoud zou kunnen leiden omdat men ziet dat er teminste nog IETS wordt gedaan) omdat diensten overduidelijk niet te gebruiken zijn.
Mooie actie die Facebook site, hopelijk heeft dit effect en zal men naast de wens tot weren uit de Kamer, ook Radar of Kassa zich hier even op storten. Kunnen we op TV zien wie er door Vodafone geslachtofferd wordt om op TV text en uitleg te gaan geven.
Ben benieuwd. Succes mensen enne misschien eens info inwinnen of je niet onder je contract uit kan wegens het leveren van wanprestaties vanuit Vodafone.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is zeker een goed punt, heb ik ook al aan zitten denken. Vodafone moet toch een zekere tegenprestatie leveren. Ik verplicht me tot betalen, zij tot leveren. Alleen doen ze dat niet. En waarschijnlijk beroepen ze zich dan op een calamiteit of overmacht. En nogmaals, dat kan gebeuren, maar wees dan tenminste wel eerlijk.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Sterker nog. Ze vinden altijd wel iets in de "voorwaarden"  waardoor JIJ wel moet betalen maar ZIJ niets hoeven te compenseren.
Hell, zelfs KPN heeft gecompenseerd voor de fout op een ander netwerk in de zomer! Net als Tmobile. Maar Vodafone is niet eens bereid klanten in Nederland voor storingen (die aanzienlijk langer duurde) te compenseren.
Simpel gezegd betaal jij Vodafone voor het leveren van een dienst. Die dienst kunnen ze niet (goed) leveren en is compensatie niet meer dan normaal. Gelukkig is er vanuit de regering wel iets gaande http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/wetswijziging/compensatieregeling-storing-telefoon-internet
Tot dit officieel is ben ik bang dat men over geleverd is aan de grille van Vodafone.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ze zijn niet eens bereid fatsoenlijk antwoord te geven.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het lijkt erop dat het probleem met bellen is opgelost. Vanaf een uur of 12 steed 4 a 5 streepjes. 3G nog niet aanwezig.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht het nog even af. Werd vanmiddag al wel gebeld door klantenservice dat zij ook niets aan een storing kunnen doen, dus niets gaan compenseren. Bereik ziet er nu goed uit, maar ontbreken van 3G blijft een feit.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen! Bedankt voor de updates.
EvdV

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo! 4-5 streepjes maakt nog geen geweldige dekking blijkbaar hoor! Niet iedereen loopt hier al dansend door de straten. Wat vinden jullie er zelf eigenlijk van? Is er al een groen licht door de technische mannen gegeven? Het probleem is toch bekend? Is het al opgelost dan??
nicoletprins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds maar één of twee streepjes op 3956RZ...
Soms valt het bereik helemaal weg.
Dus wij juichen nog helemaal niet!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen,

Ik heb net navraag gedaan bij mijn netwerkcollega's. Er wordt aangegeven dat er niets meer te zien is van problemen. Uiteraard geloof ik jullie als je aangeeft dat dit nog niet zo is.
Zouden jullie voor mij je toestel 10 minuten in vliegtuigmodus willen zetten of 10 minuten de simkaart eruit halen? Op die manier zorg je voor een nieuwe aanmelding op het netwerk, gezien de veranderingen aan het netwerk kan het namelijk zijn dat je toestel nog verbinding probeert te maken met de oude instellingen van tijdens de storing. Op deze manier forceer je dat dit ververst wordt.

Als jullie hierna nog steeds problemen ondervinden, zouden jullie dit dan willen aangeven? 🙂 Dan geef ik het weer door aan mijn collega's.
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goedemiddag,

Ik heb inmiddels prima gsm dekking maar internet nog steeds niet. Dekkingskaart doet anders vermoeden
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Paul, goed dat de GSM dekking weer terug is. Dan is dat probleem inderdaad opgelost. Hoe was de UMTS-dekking voor het probleem met de lokale GSM mast?
Paulvanveen

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bas, er was geen dekking.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic