Karink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry abo in iphone

Hallo , ik heb een bel+ sms-2 275 met blackberry blox abonnement, kan ik deze gebruiken in een iphone? Zou ook graag willen weten waar de -2 voor staat in mijn abonnement alvast bedankt 
7 Reacties 7
Karink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand????
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Karink,
 
je vraag staat al op meerdere plekken op het forum en het antwoord zal niet snel veranderen 😉
 
Het komt op het volgende neer: Ja, dat kan, maar denk er om dat een andere telefoon meer data zal verbruiken dan de Blackberry waar de bundel voor bedoeld is.
Hou je dataverbruik dus zelf zeer goed in de gaten!
Chantaljansen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het wel irritant dat jullie daar niet duidelijk over zijn. Ene zegt dit, de ander weer dat. Ik ben vandaag al voor de tiende keer naar een vodafone winkel geweest en ze hebben mij opnieuw vertelt dat ik met mijn huidige abo (zelfde als hierboven) geen internet zal hebben bij een Iphone. Een vriendin van mij heeft dit echter wel, maar ze blijven volhouden dat het niet kan. Ik wil zo graag van mijn blackberry af, maar weet niet goed wat ik nu moet doen. Want ik ga hierdoor toch twijfelen dat het straks misschien niet werkt.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Chantaljansen,

Het is inderdaad mogelijk om je huidige abonnement te gebruiken in combinatie met een iPhone. Je dient wel de juiste APN instellingen in te voeren in je iPhone. Voor de instellingen kun je terecht op http://startup.vodafone.nl.

Je geeft ook aan dat je graag wilt weten waar de '-2' voor staat achter je abonnement. Dit geeft aan welke variant van het abonnement je hebt. De voorwaarden van onze Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnementen kunnen veranderen. Het is dus mogelijk dat er bijvoorbeeld een '-2' of een '-3' achter je abonnement staat.
Chantaljansen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bij dit abonnement zit 250mb internet. Zou ik dat kunnen verhogen? Als mijn Blackberry internet naar 500mb zou gaan, hoeveel zou dat dan kosten? 
 
Groetjes
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Chantaljansen,

Dat is niet mogelijk omdat de BlackBerry dienst een vaste bundel heeft. Ik raad je aan om even contact op te nemen via Facebook of Twitter. Stuur ons daar even een privébericht met je gegevens. We kunnen je abonnement dan controleren en de mogelijkheden bekijken.
Chantaljansen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oké bedankt, dat ga ik even doen! Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic