jtdijksterhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement binnen 7 dagen weigeren

Hallo,
Ik zie net dat ik dit zelfde abonnement 10,- per maand goedkoper kan afsluiten buiten Vodafone om??
En wel bij Typhone.
Wel raar dat dit dan hetzelfde abonnement betreft.
Daarom wil ik gebruik maken van de 7 dagen bedanktijd, en zie ik graag het aanbetaalde bedrag terug gestort.
Zodat ik kosteloos hier weer af ben.

Het ordernummer is: ONLINE-20140529-222223216-88
Referentie:103010603


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo jtdijksterhuis,

Bij overeenkomsten die je hebt afgesloten via het world wide web (of via de telefoon) , heb je zeven werkdagen bedenktijd. Ook wel een afkoelingsperiode genoemd. Dat staat in de Wet vermeld. En dat Recht heb jij dus ook.
Zonder opgave van redenen kun jij je abonnements-overeenkomst binnen zeven werkdagen be-eindigen.

Dat gaat niet via dit Forum. Want dit Vodafone Forum is een Community voor klanten en door klanten.
Ook de Moderators zullen en kunnen jouw overeenkomst niet ongedaan maken. Dat kan alleen via de Vodafone afdeling Order-verwerking.
Het telefoonnummer daarvan vindt je op de Contact-pagina van Vodafone.


N.B. Hemelvaartsdag (29 Mei) en zaterdagen en zondagen tellen niet mee als werkdagen.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo jtdijksterhuis,

Bij overeenkomsten die je hebt afgesloten via het world wide web (of via de telefoon) , heb je zeven werkdagen bedenktijd. Ook wel een afkoelingsperiode genoemd. Dat staat in de Wet vermeld. En dat Recht heb jij dus ook.
Zonder opgave van redenen kun jij je abonnements-overeenkomst binnen zeven werkdagen be-eindigen.

Dat gaat niet via dit Forum. Want dit Vodafone Forum is een Community voor klanten en door klanten.
Ook de Moderators zullen en kunnen jouw overeenkomst niet ongedaan maken. Dat kan alleen via de Vodafone afdeling Order-verwerking.
Het telefoonnummer daarvan vindt je op de Contact-pagina van Vodafone.


N.B. Hemelvaartsdag (29 Mei) en zaterdagen en zondagen tellen niet mee als werkdagen.

Succes !

Netwerker
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic