kpluss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fabricagefout sony Z2 gap

hallo,

ik heb de sony z2 binnen gekregen waar bij ik fabricagefout heb geconstateerd en heb telefoon bij volgende dag direct terug laten sturen. Nu moet ik 15 dagen wachten voor dat ik weer een nieuwe kan krijgen al is dat best lang.

deze fabricagefout fout is op deze website te vinden http://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-sony-investigating-reported-gaps-between-front-panel-and-frame-xperia-z2

fotos
http://www.xperiablog.net/2014/04/08/xperia-z2-owners-reporting-issues-with-gaps-in-chassis-and-overheating-with-4k-video/

Vind het toch jammer dat ze zo de deur uitgaan want telefoon is waterdicht en en als het product scheef op zit is kans groot dat het gewoon lekt.

hebben andere leden hier ook last van?
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @kpluss

Wanneer je toestel bij levering defect is gaat er inderdaad wat tijd overheen om een nieuwe te sturen. Het toestel wordt dan gecontroleerd, je bestelling geannuleerd en al met al duurt het dan inderdaad even voor je weer opnieuw kunt bestellen.
kpluss
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en nog maals heb ik telefoon gekregen nu gaat het om een Z2 white met zelfde geval. bij wit valt het zeer op dus maar klanten service gebelt als antwoord weer op sturen ik kan toch niet elke x weer opsturen en kunnen jullie niet na checken voor dat hij deur uit gaat. ik heb voor duidelijkheid links en foto's geplaats en nog word er niets aan gedaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @kpluss,

Dat is inderdaad erg vervelend. De doosjes van de telefoons zijn geseald, en worden automatisch verzonden vanuit het distributiecentrum. Het is daarom niet mogelijk om dit vooraf na te kijken, de telefoons horen normaal in een goede staat te zijn. Wellicht is het nog mogelijk om je bestelling te annuleren en een bestelling te plaatsen via een van onze winkels? In dat geval kan er direct iets worden gedaan en hoef je niet te wachten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic