pech

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gestolen mobile

Mijn telefoon is gestolen. Ik heb via KS mijn simkaart laten blokkeren en aangifte gedaan. Dit gebeurt mijn voor de 1ste keer. Kan ik via Vodafone een simkaart vragen met mijn oude nummer.?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pech
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan via Vodafone een nieuwe Simkaart aanvragen.
Het beste is om dit te doen bij een Vodafone winkel, die kunnen het dan direct voor je regelen.
Let op, neem wel je legitimatiebewijs en bankpas mee (waar Vodafone het geld vanaf schrijft).

Dan heb je echt het snelst je Simkaart en anders even bellen met de klantenservice van Vodafone

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pech
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan via Vodafone een nieuwe Simkaart aanvragen.
Het beste is om dit te doen bij een Vodafone winkel, die kunnen het dan direct voor je regelen.
Let op, neem wel je legitimatiebewijs en bankpas mee (waar Vodafone het geld vanaf schrijft).

Dan heb je echt het snelst je Simkaart en anders even bellen met de klantenservice van Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een nieuwe simkaart aangevraagd pech ?
pech
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen,

bedankt voor jullie commentaar. Ik heb ondertussen een nieuw sim-kaart bij de Vodafone winkel aangevraagd. Blijft balen dat al mijn foto's nu weg zijn 😞

Diana
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
pech wrote:
Hallo allen,

bedankt voor jullie commentaar. Ik heb ondertussen een nieuw sim-kaart bij de Vodafone winkel aangevraagd. Blijft balen dat al mijn foto's nu weg zijn 😞

Diana

Goed dat je een nieuwe SIMkaart hebt aangevraagd.
Daarom moet je ook altijd een backup maken van je toestel (dat kan via Google Cloud en via Apple Cloud). Dan ben je nooit je foto's kwijt en zijn ze altijd veilig om overal te kunnen bekijken. Misschien iets voor een volgende keer of misschien heb je het onbewust al wel zo staan?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic