FredB

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wanneer is de Samsung S4 weer op voorraad?

Hallo,
 
na veel problemen (ga ik jullie niet mee lastig vallen) moet enkel nog mijn telefoon afgeleverd worden.
Meerdere malen de klantenservice gebeld om erachter te komen wanneer de telefoon nu eens komt, probeer ik het hier maar eens. Dus...... kan iemand mij vertellen wanneer de Sumsung S4 weer wordt uitgeleverd??
 
Extra info:
ik ben een nieuwe zakelijke klant met een Red Business Essential abo.
 
Groeten Fred.
8 Reacties 8
Charlie82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn samsung s4 07-05 besteld. Vandaag bericht ontvangen dat hij morgen geleverd word. ze zijn dus op voorraad..
FredB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is vreemd!
Dit bericht heb ik trouwens nog wel gekregen per mail:
 
07-05-2013
Geachte heer/mevrouw,
 
Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.
Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.
Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.
 
Met vriendelijke groet,
Vodafone Telesales
 
 
FredB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er toevallig nog een Mod die hier nog meer info over kan geven...... ??
Ik heb de telefoon in de Pre order periode besteld, ik neem aan dat ik nu dan wel lang genoeg heb gewacht.
 
Groeten Fred.
FredB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag maar weer eens een keer gebeld met de klantenservice.
 
*jahoor meneer uw telefoon is verstuurd naar ons distributiecentrum, hier is uw ordernummer en telefoonnummer. Bel anders zelf even zodat u een afspraak kan maken voor de aflevering.
 
Dus ik bellen met het centrum...... *Sorry meneer, maar ik kan niks vinden van uw order!
Nu wordt ie helemaal mooi!!!
 
Is er nu nog een Mod die kan helpen of type ik hier maar gewoon wat, wat niemand kan zien??
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi FredB, je kunt in dit geval het beste even contact met onze collega's via Facebook of Twitter opnemen. Zij kunnen dit verder voor je nakijken.
FredB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Ser,
 
bedankt voor je reactie.
Ik heb gesproken met de facebook afdeling, ze hebben me kunnen melden dat de telefoon niet op voorraad is. Nu weet ik alleen niet wanneer hij wel weer leverbaar is........... Maar goed, ik zie het wel!
 
Gr Fred.
P.s. gooi maar een slotje op het topic.......
mikedemunck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Fred,

wel vreemd dat je toestel er nog niet is. Ik heb mijn zwarte s4 op 15 mei besteld, 16 mei kreeg ik de orderbevestiging en 17 mei stond de bezorger voor de deur... met die voorraden valt het dus blijkbaar wel mee... of ik heb gewoon mazzel gehad.

Groet Mike
FredB
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Mike,
 
Ik heb gewoon pech denk ik. Ik moet ook zeggen dat het tijdens het afsluiten al niet goed ging.
Maar goed! In ieder geval, veel plezier met je telefoon.
 
Ik laat nog wel even weten wanneer die van mij binnen is.
 
Groeten Fred.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic