Rachel1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan niet meer in mijn mobiel!

Ik heb een samsung galaxy s plus en ik ben mijn patroon wachtwoord vergeten. ik moet nu mijn google acount invoeren maar die weet ik ook niet, ik kan mijn mobiel dus niet in. ik heb hiervoor al gemaild en ze zeiden dat ik op volume-up home knop en uitschakel knop moesten drukken. dat heb ik gedaan maar dan zegt hij iets heel raars en doet hij het niet meer. wat moet ik doen?
 
mvg Rachel
  
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Rachel1,

Als je ook het google account niet meer weet kun je bij Google ook je wachtwoord opvragen.
Maar je geeft aan dat je telefoon na de toetsencombinatie helemaal niets meer doet. Ik raad je daarom aan om even naar een Vodafone winkel te gaan. Dan kunnen mijn collega's met je meekijken en eventueel je toestel resetten.

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Hou er rekening mee als je naar zo'n vodafone winkel gaat en hij word gereset ben je namelijk wel alles kwijt wat op je toestel staat, je apps, contacten mits niet gebackup't geldt hetzelfde voor apps.

Question

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik heb precies hetzelfde probleem als Rachel1.
Alleen ik heb een samsung galaxy y.
Maar ik heb gewoon echt geen idee wat ik moet invullen, ook het email adres niet...
Dus ik zal ook naar de vodafone winkel moeten.
Maar.. word dan echt alles van mijn mobiel afgehaald.... 😞
 
Mvg
Question
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Helaas is dit zo'n geval dat je één keer in je leven mee moet maken; een account aanmaken en geen wachtwoord opschrijven... :@

Het is natuurlijk niet voor niets beveiligd, anders kan iedereen zo maar je e-mail lezen, je foto's bekijken, je agenda inzien, etc. en dat wil je natuurlijk helemaal niet! Tip voor de volgende keer: zorg dat je de accountinstellingen goed invult en ook de zogenaamde herstelopties. Bij Google kun je heel eenvoudig je mobiele telefoonnummer registreren en als je dan je wachtwoord toch vergeten bent, dan sturen ze je een SMS met een herstelcode toe.

Helaas is er maar 1 optie om je toestel weer te unlocken als je je patroon vergeten bent en je wachtwoord niet weet: een zogenaamde harde reset, dan wordt alles gewist van je toestel (omwille van de veiligheid van je informatie). Per toestel kan het verschillen hoe je je toestel een harde reset geeft, ik google zelf altijd naar "hard reset merk type". Als je niet vind kun je ook nog factory reset of button reset proberen.

Als dit bericht je probleem heeft opgelost, klik dan op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic