Fier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkprobleem Barendrecht PC 2993

Ik woon in Barendrecht maar heb het zelfde probleem kan niet bellen of gebeld worden en ook 3G doet het niet, is er hier ook een storing.
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Fier, ik heb van je bericht even een apart topic gemaakt, wel zo overzichtelijk.

Om je vraag te beantwoorden, er is op dit moment inderdaad een probleempje met een mast in Barendrecht, namelijk op postcode 2993. Die melding kregen we zojuist (ten tijde van het posten van dit bericht 😉 ) binnen.
Wat ik doorgekregen heb is dat het probleem zit in een UMTS mast. Als je je telefoon op allen GSM (2G) instelt ben je als het goed is bereikbaar en kun je ook internetten (wel iets langzamer op 2G).
We lossen het zsm op!
ikkeke

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Even een schop in een heel oud topic met eenzelfde probleem
 
2993LL heb ik op 3G geen internet.
Instellen op alleen 2G wél internet 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi ikkeke,

Heb je ook al eens op het storingen-board gekeken? Ik zie namelijk wel dat er momenteel problemen zijn met 3G op die locatie. Het topic vind je hier.
2993VE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
U geeft aan dat dit een probleem met een mast is, maar onderweg van Noord-Brabant naar huis kreeg ik al "mobiel netwerk niet beschikbaar". Ik neem aan dat dit niet met deze mast te maken heeft.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi, dat zou kunnen. Ik kan diverse redenen verzinnen waarom tijdelijk je netwerk weg kan vallen, beginnend bij "ik rijd door een tunnel" 😉 Zou je iets specifieker kunnen zijn? Dan kan ik misschien iets voor je nakijken 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic