Roelie007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

snelheid is ineens lager na storing

Is er na de storing van afgelopen weekend , de internet snelheid aangepast , is wel erg langzaam?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Brullie wrote:

Nou Vodafone kan veel zeggen maar de snelheid is er echt wel uit. Ziggo langs geweest en geven aan dat er aan de huisinstallatie niets mis is maar opstarten van sites of FB en Insta bekijken gaat vele malen langzamer dan een paar maanden geleden!

Is dit niet een vraag voor de Ziggo Community? Want je hebt het over dat Ziggo is langs geweest en Ziggo doet alleen vaste internet en geen mobiel internet en mobiel komen ze niet bij je thuis testen. Dus ik denk dat je deze vraag zou moeten stellen op de website van Ziggo: community.ziggo.nl 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roelie007 
Nee hoor, er is geen snelheid aangepast. 
Heb je je telefoon al eens uitgezet en daarna weer aan? Misschien dat je even opnieuw moet aanmelden op de centrale en dat het dan weer goed werkt. Of in vliegtuigmodus zetten en dan weer terug aanzetten. Dat zou misschien kunnen helpen. 

Lukt dit ook niet, dan even wachten op een moderator die je verder kan helpen of neem contact op met de klantenservice van Vodafone

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Roelie007 . 
Een internetsnelheid wordt niet zomaar aangepast. Gaat het om je mobiele netwerk? 
@Energieboy geeft je wat goede tips. Graag horen we of dit geholpen heeft/helpt en/of we je nog met iets verder kunnen helpen :-). 

Brullie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou Vodafone kan veel zeggen maar de snelheid is er echt wel uit. Ziggo langs geweest en geven aan dat er aan de huisinstallatie niets mis is maar opstarten van sites of FB en Insta bekijken gaat vele malen langzamer dan een paar maanden geleden!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Brullie wrote:

Nou Vodafone kan veel zeggen maar de snelheid is er echt wel uit. Ziggo langs geweest en geven aan dat er aan de huisinstallatie niets mis is maar opstarten van sites of FB en Insta bekijken gaat vele malen langzamer dan een paar maanden geleden!

Is dit niet een vraag voor de Ziggo Community? Want je hebt het over dat Ziggo is langs geweest en Ziggo doet alleen vaste internet en geen mobiel internet en mobiel komen ze niet bij je thuis testen. Dus ik denk dat je deze vraag zou moeten stellen op de website van Ziggo: community.ziggo.nl 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

@Brullie . Het is niet helemaal duidelijk over welke verbinding het nu gaat. Gaat het om je wifi, of je mobiele netwerk? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic