kral3872

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Duits bericht dat ik niet bereikbaar ben.

Mijn voicemail staat uit, echter als ik in duitsland ben en ik heb geen bereik krijgen mensen die mij bellen duits te horen dat ik niet bereikbaar ben. Ik had tot augustus tmobile en daar had ik dit niet. Mijn voicemail staat uit en dat daar heb ik mijn redenen voor ik wil niet dat men te horen krijgt waar ik ben geweest, tenzij ik ze dat wil vertellen. Hoe kan ik hier vanaf komen. Zoals ik al vermeld heb bij tmobile had ik hier geen last van.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kral3872
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gekke vraag misschien, maar krijgen mensen alleen te horen dat je niet bereikbaar bent of krijgen ze je voicemail? Je zit natuurlijk op een netwerk van een andere provider en in een ander land. Het kan daarom zijn dat die provider er voor heeft gekozen om mensen te berichten in een Duitse taal, dat je niet bereikbaar bent. Dat is net even iets anders dan een voicemail namelijk. Waarom je hier geen last had bij T-Mobile kan zijn dat ze met andere providers contracten hebben afgesloten en die doen dat dan niet.

Je nummer is dus op het Duitse Netwerk niet te vinden en daarom krijgen mensen dit bericht te horen. Je zou anders kunnen proberen om een andere provider te kiezen, op het Duitse Netwerk, en dan heb je waarschijnlijk dit probleem niet meer. Succes in ieder geval en veel plezier in Duitsland.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kral3872
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gekke vraag misschien, maar krijgen mensen alleen te horen dat je niet bereikbaar bent of krijgen ze je voicemail? Je zit natuurlijk op een netwerk van een andere provider en in een ander land. Het kan daarom zijn dat die provider er voor heeft gekozen om mensen te berichten in een Duitse taal, dat je niet bereikbaar bent. Dat is net even iets anders dan een voicemail namelijk. Waarom je hier geen last had bij T-Mobile kan zijn dat ze met andere providers contracten hebben afgesloten en die doen dat dan niet.

Je nummer is dus op het Duitse Netwerk niet te vinden en daarom krijgen mensen dit bericht te horen. Je zou anders kunnen proberen om een andere provider te kiezen, op het Duitse Netwerk, en dan heb je waarschijnlijk dit probleem niet meer. Succes in ieder geval en veel plezier in Duitsland.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je dit probleem nog steeds wanneer je een andere provider selecteert kral3872 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic