Marinap

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

s10 werkt niet meer

Hallo.

Ik heb een samsung s10 sinds een maand of 2 heb ik bij google play service een melding dat hij steeds stopt. Maar nu word het alleen maar erger hij doet het nu bij elke app en de telefoon start steeds opnieuw op. Nu heb ik alles van de telefoon gehaald en opeen andere telefoon gezet. En de s10 helemaal gereset en een poging tot een nieuwe update maar steeds als hij de software wil bijwerken krijg ik een blauw beeld met een geel driehoekje erin. Wat moet ik hiermee. Kan hier dus helemaal niks mee met de telefoon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Bah, dat klinkt helemaal niet goed :-(. Heb je de telefoon via Vodafone? En is er iets geks mee gebeurd de laatste paar dagen? 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Hoi,

Wat je nog kan proberen is gaan naar Instellingen > Apps > Zoek de app Google Play Services op en tik erop > Opslag > Opslag beheren > Alle gegevens wissen. Meestal moet je daarna even wachten. Hopelijk komt hierna de melding niet weer terug.

Kun je de update wel installeren via Smart Switch op de computer/laptop?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-software-update-uit-op-mijn-smartp...

Onder het kopje "Updaten via de PC" staat wat je moet doen ?

Marinap
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou dat hebben weer ook al gedaan met de telefoon dat helpt dus ook niet

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Welke van de 2 dingen heb je geprobeerd?

Marinap
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een bonus zijn die zit in de Italiaanse wereld die heeft dus alles al geprobeerd hij laat de telefoon maar opsturen kijken wat ze gaan zeggen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Marinap wrote:

Ik heb een bonus zijn die zit in de Italiaanse wereld die heeft dus alles al geprobeerd hij laat de telefoon maar opsturen kijken wat ze gaan zeggen.

Misschien ook wel slim om even op te sturen maar je zou natuurlijk ook langs een Vodafone winkel kunnen gaan om er naar te laten kijken. Dan hoef je hem niet op te sturen! Begrijp de Italiaanse wereld niet helemaal, maar je zal vast zelf wel begrijpen 🙂

Succes en ik hoop dat het toch beter gaat worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Marinap . Welkom hier! 

Oei, zo te lezen gaat het niet goed met de telefoon! Goed dat je even aan de bel trekt. 

 

Marinap wrote:

Ik heb een bonus zijn die zit in de Italiaanse wereld die heeft dus alles al geprobeerd hij laat de telefoon maar opsturen kijken wat ze gaan zeggen.

 

Hier ben ik je een beetje kwijt. Wat zit er precies in de Italiaanse wereld? Gaat het om een Italiaanse telefoon? 

Marinap
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haha Italiaanse wereld. Moet it wereld zijn.

Hij heeft de telefoon helemaal gereset en er staan nu dus helemaal geen apps meer op maar nu schakelt hij dus automatisch uit en start opnieuw op.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Bah, dat klinkt helemaal niet goed :-(. Heb je de telefoon via Vodafone? En is er iets geks mee gebeurd de laatste paar dagen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic