Support:
Zoek in het forum:
Beantwoorden
Berichten: 69
Onderwerpen: 3
Kudos: 6
Oplossingen: 3
Geregistreerd: ‎10-01-2017

Top 10 verbeterinitiatieven

[ Bewerkt ]

 

bedankt.png 

Hoe kunnen we jou in de toekomst nog sneller en beter van dienst zijn? Met deze vraag in ons achterhoofd zijn we flink aan de slag gegaan.

 
Jullie geven ons continue veel feedback over onze producten, diensten en processen. Superfijn dat we zoveel input van jullie hebben gekregen. Hierdoor hebben we een flink aantal verbeteringen doorgevoerd. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden! Check de top 10 hier onder.

 

 

Bellen4g.png

 

We zijn trots op ons snelle netwerk met een goede dekking. Toch kan het gebeuren dat je bereik af en toe wegvalt. Als je je in een zeer goed geïsoleerd gebouw bevindt bijvoorbeeld. Daarom hebben we bellen via 4G of WiFi geintroduceerd. Zo heb je altijd en overal goed bereik.

Wat heb je hiervoor nodig?
De juiste telefoon
Een 4G abonnement
De laatste software

Gaat je hartje hiervan sneller kloppen? Klik dan hier voor alle ins en outs over deze nieuwe feature.

 

 

Ideal2 (3).png

 

Oeps! Rekening vergeten te betalen!
Geen paniek. Je kunt nu via My Vodafone met iDEAL betalen. Je betaling wordt dan dezelfde dag nog verwerkt. Het is de snelste manier om geld naar ons over te maken, heel handig dus!

Lees meer informatie over deze optie

 

Een iDEAL betaling is niet de enige verbetering die we hebben doorgevoerd in My Vodafone. Een specificatie van de rekening werd flink gemist. Daarom hebben we deze weer als PDF toegevoegd in My Vodafone. Je kunt deze vanaf nu dus weer maandelijks downloaden en uitpluizen.

 

 

Snellerantwoord.jpg

   

We hebben jullie een hoop speur - en zoekwerk bespaard door onze supportpagina's onder handen te nemen. De lay-out is vernieuwd, de zoekfunctie is verbeterd en we hebben de indeling overzichtelijker gemaakt. Zoekt en gij zult vinden. Mis je toch nog informatie? Tell us!

 

 

juistesim.jpg

 

Zo'n teleurstelling als je je nieuwe telefoon ontvangt en je simkaartje past er niet in. Je wilt natuurlijk meteen van je nieuwe toestel gebruik maken. Door je bij je bestelling meteen te vragen of je een nieuwe simkaart nodig hebt, voorkomen we die teleurstelling. De simkaarten komen in een 3-1 variant, dus altijd eentje die past! 

 

 

bestellingstatus.png

 

Als je vol spanning zit te wachten op je nieuwe telefoon wil je het liefst constant checken waar die blijft. Gelukkig is dit nu mogelijk. Via deze pagina kun je zien in welke fase van levering je telefoon zich bevindt. 

 

 

storing (1).png

 

Heb je last van slecht bereik? Bekijk dan op onze dekkingskaart of er misschien een storing in jouw omgeving is. Je ziet hier ook meteen wanneer we verwachten dat een eventuele storing opgelost moet zijn.

 

 

networkcheckgood.png

 

Kun je niet meer bellen en/of internetten? Doe dan onze Network Check. Met dit stappenplan zie je meteen waar het probleem zit en wordt een passende oplossing geboden. Heel handig! Deze tool is overigens ook te gebruiken als je in het buitenland troubles hebt met bereik. 

 

 

3mndonbeperkt (2).png

 

Bij een nieuw abonnement is het altijd lastig in te schatten welke databundel je het beste kunt nemen. Kies je voor een SMART, RED of BLACK abonnement? Dan krijg je van ons de eerste 3 maanden onbeperkt data in Nederland. Wij houden ondertussen je verbruik bij. Na die eerste maanden kun je dan zelf je abonnement zo instellen dat je altijd voldoende data tot je beschikking hebt. 

 

 

NEXT1.png

 

Ben je wel toe aan een nieuwe telefoon maar is je contract nog niet afgelopen? Dat is nu geen issue meer. Met Vodafone NEXT kun jij switchen van telefoon wanneer het jou uitkomt! 

 

 

uitleg.png  

Ben je net klant bij ons? Dan kan de eerste rekening even puzzelen zijn. In My Vodafone hebben we daarom een uitleg voor je toegevoegd. Rechtsboven op je rekening kun je deze starten. Deze uitleg is ook handig als je net je abonnement verlengd hebt. Dan ziet je rekening er ook iets anders uit dan je gewend was. 

Heb je nog tips, feedback, input of andere wijze opmerkingen voor ons? Laat het ons zeker weten! Hoe meer feedback we van jullie ontvangen, hoe sneller processen verbeterd kunnen worden.

Groetjes,
Sharon

Moderator

Heb jij hetzelfde probleem? Ik ook
Bericht 1 van 3 (2.796 weergaven)
Ik denk mee
Berichten: 17
Geregistreerd: ‎26-10-2012

Re: Top 10 verbeterinitiatieven

Jullie adverteren met bellen via Wifi. Allemaal leuk en aardig maar het kopje "De laatste software" klopt niet. Mijn vriendin heeft de laatste software op haar Samsung S6 en het werkt niet...

 

Een verbeterinitiatief  zou zijn dat jullie in dit topic als ook de onderstaande links een kanttekening maken dat het enkel met bepaalde CSC's werkt bij Samsung. (zoals ook in de pilot beschreven word). Dit is nogal misleidend in mijn ogen. 

http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2016/Wil-jij-over-WiFi-en-4G-bellen-Doe-dan-mee-aan-de-Soft-laun...

 

 

https://www.vodafone.nl/4gbellen/assets/statics/4g_wifi_bellen_snelstart.pdf

https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Bericht 2 van 3 (872 weergaven)
Berichten: 3.767
Kudos: 51
Oplossingen: 127
Geregistreerd: ‎17-12-2009

Re: Top 10 verbeterinitiatieven

@knoxville, bedankt voor je input! Ik zie dat je nog het oude topic hebt gebruikt, dat kun je zien aan 'Archief' in de link. Neem even een kijkje in het huidige topic

Groet(jes),
Marc

Moderator

Bericht 3 van 3 (302 weergaven)