wilma123

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Momenteel is dit nummer niet bereikbaar

Ik heb zelf een contract met Vodafone. Mijn zusje heeft een contract met KPN. Als ik mijn zusje bel krijg ik de boodschap: Momenteel is dit nummer niet bereikbaar/The number you are trying to call is unavailable. Na dit bericht gaat haar telefoon gewoon over. Ik krijg dit bericht ALTIJD als ik haar bel of ze nu bereik heeft of niet. Het lijkt er op dat iedereen die Vodafone heeft dit bericht krijgt te horen als ze haar bellen. Mijn zusje heeft al een nieuwe simkaart aangevraagd, maar dit heeft niet geholpen. Ook heeft ze haar simkaart in een ander toestel gedaan en dat mocht ook niet baten. Ik ervaar dit probleem zelf alleen bij het bellen naar haar nummer (dus niet andere nummers). Als ik tijdens het horen van het bericht op hang, dan ziet ze niet dat ik gebeld heb. Pas na het behoren van het bericht, als de telefoon is overgegaan, ziet zij dat ze een (gemiste) oproep heeft. Hoe kan het dat ik dat bericht iedere keer hoor als ik haar wil bellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wilma123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is inmiddels opgelost door de technische dienst. Ik kan mijn zusje bellen zonder dat ik eerst de melding krijg. Bedankt voor jullie goede service vodafone team.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hi wilma123

Kan me voorstellen dat dit niet handing is! Dit is van verschillende factoren afhankelijk.
Zowel jij als je zusje kunnen dit aankaarten. (Jij natuurlijk bij ons) en zij bij kpn, zodat dit onderzocht kan worden.
Je dient hiervoor in te bellen bij de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek aan maken hiervoor.
Je kunt hiervoor bellen met 1201 of via de chat, facebook of twitter.

Welke gegevens heb je hiervoor nodig:
- nummer van jou en je zusje en eventueel andere vodafone klanten
- tijdstippen waarop je hebt proberen te bellen
- de melding natuurlijk die je krijgt
- type en merk toestel van je zusje en jou.
Dan kan de technische dienst van ons het in ieder geval vanuit hier ondderzoeken.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi wilma123,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
wilma123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon e.a.,

Bedankt voor jullie antwoord. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Vodafone en het ligt nu bij de technische dienst. Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.

Gr Wilma
wilma123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is inmiddels opgelost door de technische dienst. Ik kan mijn zusje bellen zonder dat ik eerst de melding krijg. Bedankt voor jullie goede service vodafone team.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost wilma123 en bedankt voor de terugkoppeling!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic