nicktenwolde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2-jarig contract, nieuwe toestellen uitgekomen

Hallo,

Vorig jaar maart (2014) ben ik een twee jarig contract aangegaan, een zakelijk vodafone red abonnement met 4 GB data. Een half jaar later werd ik gebeld door een medewerker van Vodafone voor een spetterende aanbieding. Voor 5 euro extra per maand kreeg ik geen 4000MB maar 6000MB. Achteraf, kwam ik er achter dat het contract voor twee jaar verlengd werd.

Ik vraag mij nu af, inmiddels zijn er alweer wat nieuwe toestellen uitgekomen van Apple en Samsung. Hoe kan het mogelijk zijn, dat abonnementen die ik nu bezit, goedkoper aangeboden worden voor de prijs die ik nu betaal? Waarom heb ik geen recht op het contract van (bijvoorbeeld) 30,- per maand. Ik moet inmiddels nog één jaar lang door met een Samsung Galaxy S5. Als ik een jaar verder ben, is dit abonnement inmiddels 20,- per maand.

Is er een mogelijkheid, mijn abonnement goedkoper te krijgen? Of, zit ik hier gewoon aan vast? Misschien een rare vraag maar het kan geen kwaad om het antwoord op te vragen.

Alvast bedankt.
Nick ten Wolde.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ga je helaas teleur stellen nicktenwolde
Je zit hier aan vast omdat je zelf een akkoord hebt gegeven aan het abonnement en toestel. Vaak is het ook nog zo dat sommige meer betalen per maand per toestel en sommige liever meteen een hoog nedrag bij aankoop neerleggen. Er zijn telkens nieuwe aanbiedingen of dat nu in de vorm van korting is, een nieuwer toestel of zoals napster of een extra gb aan data. Dit is ook de reden dat ik mensen altijd adviseer om eerst goed rond te kijken voordat ze verlengen etc.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic