azamc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement niet doorgevoerd

Maandag 21 november heb ik 4 abonnementen verlengd. 3x Red Super en 1x een small abonnement. Volgens de medewerker zou de verlenging per direct in gaan (zoals ik dat Vodafone gewend ben).
Maandag niets gebeurd. Dinsdag gebeld en ze zouden de bestelling nakijken en bleek niet verwerkt te zijn, dus deze werd dinsdag ingevoerd. Ik kreeg te horen dat het 24-48 uren zou duren dat het verwerkt zou worden.
Woensdag weer gebeld en kreeg te horen dat Vodafone een storing had en dat alle abonnementen handmatig doorgevoerd zouden worden. Het aparte was dat het Small abonnement meteen verlengd was maar de drie Red Super's niet.
Donderdag weer gebeld, kreeg een chagrijnige medewerker aan de lijn die grof mij te kennen gaf dat het 48 uren kon duren. Inmiddels waren we al 96 uren verder en nog steeds niets.
Vrijdag weer gebeld en wederom het zelfde verhaal dat het in de handmatige verwerking zat en dat het 48 uur zou duren. Ik vertelde hem dat ik er geen geloof in had waarop deze medewerker mij op een botte manier te kennen gaf dat ik absoluut geen benul heb van de complexiteit van het systeem van Vodafone en dus geen oordeel kon vellen over de doorlooptijd. Waarop ik deze medewerker netjes te kennen heb gegeven dat het zeer ongepast is om je klant op zo'n denigrerende manier aan te spreken en al helemaal niet als je te maken hebt met iemand die uit de ICT komt en wel complexere informatie systemen heeft medeontworpen en medeontwikkeld.
Hierop bood hij zijn excuses aan.
Maandag 28 november nog steeds geen verlenging, dus ik belde voor de verandering maar weer eens. Hierop werd ik keurig geholpen door de medewerker en hij heeft mijn bestelling wederom ingevoerd met de toezegging dat het per direct in zou gaan. Helaas bleek dit wederom een loze belofte.
Dinsdag 29 november maar weer eens gebeld en mij werd te kennen gegeven dat ze mijn abonnement wederom handmatig gaan verwerken en dat dit 5 tot 10 werkdagen gaat duren. Totaal respectloos van Vodafone en Vodafone onwaardig dit allemaal.
8 Dagen verder en nog steeds niets gerealiseerd.
Dit is te belachelijk voor woorden. Ik ben voornemens om mijn abonnementen allemaal op te zeggen enover te stappen naar een partij die mij als klant wel serieus neemt.
7 Reacties 7
Inenzi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach ik heb mijn abonnement jan. 2016 verlengd (ja je leest het goed) naar een goed koper abonnement. Helaas is het nog steeds niet doorgevoerd. Naar heel veel telefoontjes, chatten en klachtenformulieren. Krijg ik bericht terug dat ik een nummer moet bellen. Maar helaas dat nummer dat bestaat niet. Er is niemand die wil of kan helpen. Gr. Nancy
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo azamc en Inenzi,

Jammer om te lezen dat het een en ander niet goed is verlopen en sorry voor onze late reactie.

Is er inmiddels al vooruitgang of al een oplossing? Zo niet raad ik jullie aan om hierover even contact op te nemen met onze collega's via Social Media. Daar kunnen we je 24/7 helpen via Twitter of Facebook.
kwarrekop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij het zelfde. na telefonisch contact door gegeven dat ik het anuleer en ik het wel in de winkel ga verlengen.
dit ook gedaan. vervolgens word mijn 0 euro abonnement in eens omgezet naar een red abonnement zonder dit met mij besproken te hebben.vervolgens is er volgens hun een toestel bij mij geleverd en voor getekend. ( nooit iets ontvangen) nu al bijna drie maanden aan het bellen en alles wat er fout gegaan is bij hun wordt nu bij mij neergelegd.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Was het nog gelukt via Social Media?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic