Jeroenlooiyeh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Gio S 5660

Ik heb vanaf zaterdag al het probleem dat ik niet kan bellen Sms of internetten. Bij bellen krijg ik alleen de bezet toon.(ik kan wel gebeld worden)
Via de vodafoonwinkel begrijp ik dat sommige Simkaarten daar gevoelig voor zijn.Ik heb namelijk een prepaid kaartje.
Het vervelende vind ik dat ik daar geen bericht van krijg.Mijn probleem met mijn simkaart zit nu in een case bij Vodafoon,en dat gaat 5 werkdagen duren.Dat houd in dat ik straks als het tegen zit 2 weken niet kan bellen. En dan is het nog de vraag of het opgelost word.
Moet dit nu zolang duren?? Wie heeft er nog meer dit probleem?
Mvg,Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jeroenlooiyeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Na bijna 2 weken niet meer kunnen bellen,is het eindelijk opgelost.Vraag me niet hoe of wat er aan mankeerde?
Kreeg alleen een SMS dat ik weer kon bellen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jeroenlooiyeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels bericht gehad van vodafone dat alle uitgaande gesprekken sms het weer doen.
Nou mooi niet dus,er is nog niets veranderd. Voor de zekerheid toch maar even de simkaart(ter controle) van mijn dochter in in gedaan.
Gelukkig doet mijn telefoon het nog. We wachten maar weer af.
 
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jeroen,

Vervelend dat het nog niet werkt. Ik begrijp dat de simkaart van je dochter wel gewoon werkt? Dan adviseer ik je een nieuwe simkaart in de winkel te halen. Waarschijnlijk is deze dan defect.

Suc6!
Jeroenlooiyeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Selly,
 
Het zit hem in mijn telefoon nummer,er zit nu een nieuwe simkaart in.En hij werkt nog steeds niet.
Mijn nummer gaat weer voor 5 dagen in case.
De enigste oplossing is op dit moment een andere telefoonnummer,maar dat houd in dat ik een nieuwe simkaart moet kopen.
En ik ben mijn beltegoed kwijt wat er nu op staat.
Ik zal moeten wachten tot ik weer bericht krijg,lukt het dan weer niet,dan zal vodafone me tegemoed moeten komen.
 
Mvg,Jeroen
Jeroenlooiyeh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Na bijna 2 weken niet meer kunnen bellen,is het eindelijk opgelost.Vraag me niet hoe of wat er aan mankeerde?
Kreeg alleen een SMS dat ik weer kon bellen.
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jeroen,

Fijn dat alles weer werkt. Ik kan helaas ook niet nakijken wat er precies gedaan is maar het belangrijkste is het resultaat. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic