MichaelvD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum incasso wijzigen

Goedendag,

 

Graag zou ik de datum van mijn incasso willen wijzigen. Deze gaat nu vaak tussen de 10e en de 15e van mijn rekening maar ik zou dit graag willen wijzigen dat het de 26e van mijn rekening gaat.

 

Met vriendelijke groet,

 

Michael van Dijl

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MichaelvD, welkom hier!

Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je verplaatsen naar een later moment. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e van de maand plaatsvinden. De datum van afschrijving is altijd rond een bepaalde datum (en niet op een vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier bij te helpen.

 

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen aan de slag voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @MichaelvD, welkom hier!

Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je verplaatsen naar een later moment. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e van de maand plaatsvinden. De datum van afschrijving is altijd rond een bepaalde datum (en niet op een vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic