beeperhorrie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart past niet in nieuwe toestel

Na ruim twintig jaar is de batterij van mijn toestel 'op' en omdat het toestel dus op leeftijd is stap ik over op een nieuwe. Hier komt het probleem meteen in beeld want volgens de handleiding moet er een (of twee) Nano-Sim in. Alleen is mijn Prepaid-Simkaartje niet deelbaar en dus past het niet. Waarschijnlijk omdat destijds er geen kleinere simkaarten nodig waren.

Wat te doen?   Een ander Prepaid kaartje kopen is geen optie want ik gebruik dit nummer al zolang en ik sta daarmee bij zoveel zaken en instanties ingeschreven dat van nummer wisselen niet gewenst is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ap121

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij een Vodafone winkel kunnen ze u verder helpen aan een nieuwe simkaart met uw huidige nummer

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ap121

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij een Vodafone winkel kunnen ze u verder helpen aan een nieuwe simkaart met uw huidige nummer

beeperhorrie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geldt dat ook voor een prepaid kaartje?  Ik kan er nergens iets over vinden bij Vodafone zelf.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @beeperhorrie 
Je Vodafone prepaid kaartje moet geregistreerd zijn bij Vodafone. Als dat het geval is, dan kan je ook via de klantenservice een nieuwe SIMkaart aanvragen. Daar zijn dan wel kosten aan verbonden. Ik denk niet dat @Cecilia je hier mee kan helpen. Je kan nog even op haar wachten, ze is werkzaam bij Vodafone en kan je alles daar over vertellen. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Antwoord uit 2016:

Optie 1: Haal een nieuwe prepaid simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers.

Optie 2: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van onze klantenservice. Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. Een prepaid simkaart wordt actief opgestuurd, dus houd er rekening mee dat je dan tijdelijk niet bereikbaar bent.

Optie 1 heb ik eens gedaan voor mijn moeder. Geen enkel probleem. Succes.

beeperhorrie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost!  Langs geweest in de shop en daar werd een nieuw kaartje voor me aangemaakt wat wel klein genoeg is voor de nieuwe telefoon. 

Kosten: €0,00  dus niks, noppes, nada.   Prima service dus weer.

Ap121

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Graag gedaan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic