Suuz85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Storing internet mobiel

Sinds vanochtend geen internet via mobiele data. Wifi via ziggo werkt prima. Niemand bij de online helpdesk kan me iets vertellen. Wanneer is dit opgelost?

Storing wordt veel gemeld bij allestoringen.nl 

1781MJ.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Suuz85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het antwoord. Ik heb alles gedaan van hierboven beschreven. Ik heb ook iemand via de chat aangesproken en ik geloof dat er inmiddels een case is aangemaakt en de technische dienst er mee aan de slag gaat maar dat gaat wel even duren geloof ik 😞

 

Ook in een ander toestel werkt het niet. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Suuz85 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het kan best zijn dat jij, en vele anderen, slecht bereik hebben en dat de klantenservice dit nog niet kan beamen. Klachten melden via allestoringen gaat bij klanten sneller dan contact opnemen met Vodafone om een melding te maken en dan kan het zijn dat de klanten het probleem eerder door hebben dan Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is de controle van het netwerk via Vodafone website: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Je kan op die pagina ook iemand van Vodafone aanspreken via chat en dan kunnen ze met je mee kijken wat er aan de hand is. Maar ook hier weer, als meerdere klanten dit niet aangeven dan kan het altijd wat langer duren voor de klantenservice hier volledig op de hoogte is. Misschien wel de technische dienst, die daar dan al wel mee bezig is?!

Succes en ik hoop dat ze je kunnen verder helpen en dat je snel weer bereik hebt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, zet je toestel ook eens uit en weer aan om te zien of het op die manier oplost. Of zet hem in vliegtuigmodus en daarna weer terug of verander van netwerk en zet hem weer terug op Vodafone. Soms kan het zijn dat je dan weer een nieuwe connectie krijgt met het netwerk en is het sneller opgelost. 

En je kan altijd nog even een Sim swap doen met een ander toestel om te zien of je met je simkaart in een ander toestel dit probleem ook hebt (misschien is er iets met je toestel). 

Suuz85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het antwoord. Ik heb alles gedaan van hierboven beschreven. Ik heb ook iemand via de chat aangesproken en ik geloof dat er inmiddels een case is aangemaakt en de technische dienst er mee aan de slag gaat maar dat gaat wel even duren geloof ik 😞

 

Ook in een ander toestel werkt het niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het kan even duren als alleen jij er last van hebt maar als er meer mensen last van hebben en er is echt iets met het netwerk van Vodafone dan zal het wel sneller zijn opgelost. Vervelend natuurlijk, maar wachten is wat je nu moet doen. 

Matthijs74

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem, al voor de 2e dag geen bereik meer, postcode 1782 TH.

Woody64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1782 WZ ook problemen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Woody64 & @Matthijs74 
Geef het door via de klantenservice van Vodafone of via Facebook of Twitter. Die kunnen dan actie ondernemen en de juiste afdeling aanschrijven. Hier leest Vodafone het morgen pas en als er een storing is dan is het beter om via die andere wegen dit te melden! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Woody64 , @Matthijs74  en @Suuz85 . Jullie lijken allemaal in hetzelfde schuitje te zitten. Hebben jullie allemaal al contact opgenomen? Ik kan hier niets van statussen van een case inzien, omdat ik niets anders van jullie weet dat je gebruikersnaam (en je postcode) hier. Is er al meer duidelijkheid inmiddels?

Suuz85
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Woody64 , @Matthijs74  en @Suuz85 . Jullie lijken allemaal in hetzelfde schuitje te zitten. Hebben jullie allemaal al contact opgenomen? Ik kan hier niets van statussen van een case inzien, omdat ik niets anders van jullie weet dat je gebruikersnaam (en je postcode) hier. Is er al meer duidelijkheid inmiddels?

Ik heb met meerdere mensen contact gehad en eergister al een case gestart. Gister in de winkel geweest en ook daar konden ze me niet vertellen wanneer dit opgelost zou zijn. Alleen dat er door het 'noodweer' 2 palen kapot zouden zijn. 

Inmiddels al 3 dagen volledig onbereikbaar en zonder informatie begint dit echt vervelend te worden. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Suuz85 
Als Vodafone aangeeft dat het door het slechte weer iets mis is gegaan met 2 zendmasten, dan moet dat opgelost worden. Twee masten tegelijk en dan ook niet weten wat er is, geef ze daarvoor tijd. Uiteraard is het vervelend dat je geen bereik hebt maar daar baalt Vodafone natuurlijk ook van. 

Als het nu klaar is dan zou ik, maar dat is wat je zelf moet bepalen, alsnog contact opnemen via mail en je klacht indienen. Wie weet komt Vodafone je dan tegemoet? Jij baalt, maar Vodafone natuurlijk ook! 

Op de website van Vodafone staat:
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic