Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Ruud001 Helaas niet, status staat nog op uitleveren. Ik ga van volgende week uit ondanks dat in de SMS eind deze week stond. Ik had bewust omstreeks 2 uur besteld toen de pre-order live ging, maar het is niet anders. Ach ja, er zijn ergere dingen!

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Ja....hier ook.  Nog steeds geen sms of mail ontvangen voor levering. Zou het ook op eind week 38  geleverd worden. Dit niet gewend van Vodafone .

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Nee. Ik ook niet. Weet niet wat er loos is, of waar het fout gaat. Succes in ieder geval en ik hoop dat jullie hem snel mogen ontvangen. 
Goed weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen dat je het toestel al ontvangen hebt @Ruud001! Heel veel plezier met je nieuwe iPhone!

@sjaakaq heb je al een SMS ontvangen wanneer het toestel geleverd wordt? 
@radjiman1 @GeorgeHovhan hebben jullie het toestel inmiddels ontvangen of hebben jullie een nieuwe SMS ontvangen over de levering? 

sjaakaq

Gedreven Liefhebber
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Louis ja, afgelopen donderdag: eind week 40. Dus twee weken geduld nog.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te lezen! Ik duim voor je dat je het toestel eerder gaat ontvangen @sjaakaq!

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Nee...helemaal niks meer ontvangen. Geen sms of email ontvangen. Hoopte dat ik het afgelopen zaterdag 25ste bij de deurmat in ontvangst mocht nemen. Helaas....zitten nu op week 39. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoe heb je besteld @radjiman1 en heb je wel al een track en trace ontvangen via mail? 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis Hi Steven,

Helaas geen update meer ontvangen sinds de SMS van afgelopen donderdag. Daarin stond dat de telefoon eind week 38 geleverd zou worden (Afgelopen week). Sindsdien niets meer vernomen wanneer ik het toestel kan verwachten. Hopelijk zal er vandaag een update komen, het weekend zat er tussen dus wellicht dat er daardoor geen update is geweest per SMS.

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Had online met verlenging erbij ....pre order. Donderdag 23ste kreeg ik een sms dat toestel eind week 38 geleverd zou worden.. Nog steeds geen mail met track & tracé ontvangen.

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Louis zijn ze al door hun voorraden? Gek dat ik niks meer hoort.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht verstuurd @radjiman1. Het heeft niks te maken met de voorraden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@GeorgeHovhan je bestelling is goed doorgekomen. Helaas zie ik ook nog geen update. Indien je online of via de telefoon een bestelling hebt geplaats, mag je bellen met 0800-0560. Mijn collega's helpen je graag verder. Aan de andere kant, het klopt wat je aangeeft. Waarschijnlijk ga je een nieuwe SMS krijgen over de levering. Helaas is het afwachten 😞

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Louis Het is niet anders, ik wacht het vandaag en morgen nog wel even af. Als ik dan nog geen update per SMS heb, dan neem ik telefonisch contact op met je collega's. Thanks tot zover! 🙂 

GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Toch maar even uit nieuwsgierigheid gebeld vandaag. Er is inderdaad geen voorraad ondanks dat ik vrijdag 17 september rond 3 uur een pre-order had geplaatst. It is what it is. De medewerker gaf aan dat de levering bij de volgende lichting zal zijn, wat hopelijk eind deze week is. Echter is dit afhankelijk van de toelevering van Apple. Morgen komt er een algemene update over de levertijden. 

CC: @radjiman1 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, dat is jammer om te horen @GeorgeHovhan. 😞 Laten we hopen dat je het toestel zo snel mogelijk in huis hebt. Laat je ons weten wanneer het toestel geleverd gaat worden.

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@GeorgeHovhan dat is echt sneu voor ons beiden.
Jammer...het is niet anders. Hoop dat we hem dan eind van deze week ( 39 ) zullen ontvangen. 
Many thanks van je bericht👍

Michair

Meekijker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Inmiddels de 13 Pro nu een weekendje in gebruik en ik ben er erg blij mee! Supersnel, mooie foto’s, en de lichtblauwe kleur is echt prachtig!! Ik ben weer blij voor de aankomende twee jaar! 
Mijn man wacht nog op de max, hopen dat deze ook snel binnen komt… 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Dat is mooi👍

Tomsi

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het overzicht met leverdatums staat op de site. Het lijkt er op dat bijna iedereen die de iPhone rond de releasedatum heeft gekocht het binnen 1-2 weken binnen krijgt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic