Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ik was om 15:15 klaar met bestellen.

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Om 15.05 uur klaar met bestellen 13pro 256 grijs. Een groot drama om door de overbelaste site te komen. Uiteindelijk via app gelukt. Bevestiging van bestelling via mail om 15.06 uur. Hopelijk was ik net zo langzaam als iedereen die probeerde te bestellen. Nu afwachten..........zzzzzzzzzzzz.  😉 

 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Succes allemaal met wachten. Ik sla dit jaar over. Hopelijk gaat het uitleveren beter dan vorig jaar, al is Vodafone natuurlijk ook afhankelijk van Apple. 

radjiman1

Gedreven Ontdekker
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Op Vrijdag 17 september voor de iPhone 13 pro max 256 GB zilver gegaan.  Hopelijk volgende week op mijn deurmat.

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Vrijdag de iPhone 13 pro max gold 256 gb besteld in de winkel. De medewerker vertelde gelijk al dat hij geen garanties kon geven over wanneer hij leverbaar was. Ik was de eerste dus hopelijk is hij er vrijdag! En hopelijk gaat het ook beter dan 2 jaar geleden, toen ik 7 weken op de nieuwe telefoon heb gewacht terwijl hij gewoon op voorraad was, maar nooit bericht had gehad...

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Sharon @Louis Wanneer verwachten jullie iets over levertijden te kunnen zeggen?


Ik meen me te herinneren dat de leveringen en met name het aantal van de verschillende uitvoeringen tot het moment van uitpakken een verrassing is.

 

Wanneer wordt de eerste levering verwacht bij Vodafone?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@flieger @CD94  Als je een pre-order plaatst wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. De eerste leveringen starten vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. Zodra de eerste levering binnen is, zullen wij de pagina op onze website bijwerken.
Je ontvangt een SMS over de levering. Zodra wij het toestel overhandigd hebben aan de koerier, ontvang je een e-mail met een track en trace code. 


Super om te lezen dat het gelukt is met bestellen. Bij sommige lees ik dat het iets minder goed ging. Ik zie dat  @Sharon heeft aangegeven dat om 14 uur sprake was van overbelasting van de website en dat dit uiteindelijk opgelost is. Heeft iedereen daarna ook een orderbevestiging via e-mail ontvangen? 

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Orderbevestiging per mail ontvangen binnen een minuut na de bestelling.  15.06 uur mail. 15.05 bestelling afgerond op de site.

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier ook iets na 15.00 uur de orderbevestiging ontvangen. 

De upgrade van mijn abonnement is overigens nog niet verwerkt. Gebeurt dat op hetzelfde moment als dat de iPhone geleverd wordt? 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Vrijdag 14:07u besteld via de website van Vodafone Friends&Family.

Vrijdag 14:10u bevestiging van de bestelling per mail (in deze mail staat niet wát ik besteld heb)

Vrijdag 16:52u een sms van Vodafone dat 'mijn verzoek' is ontvangen

 

In de bevestigingsmail staat 'We sturen je zo snel mogelijk (meestal dezelfde dag nog) een definitief overzicht met alle details zoals het ordernummer en informatie over je levering. Heb je besteld in het weekend? Dan kan het iets langer duren.'

xianpi

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik moet de telefoon via de Managed Services portal bestellen via werk. Weet iemand wanneer deze wordt geupdate met de nieuwe toestellen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @xianpi
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele goede vraag. Helaas durf ik niet te zeggen wanneer de Managed Services portal geupdate wordt. Het kan zijn dat het bedrijf hierover bepaalde afspraken heeft en kan dus per bedrijf verschillen. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de contacpersoon die dit beheert binnen het bedrijf. Zij kunnen controleren wat de afspraken zijn en of hierover contact met ons opnemen. 

 

@flieger je geeft aan dat je bestelling niet klopt. Heb je al contact gehad met mijn collega's van Friends and Family (0800-6677880 ma t/m vr 08:00 - 20:00 uur of via 0800-056 (status order) zodat de bestelling gecontroleerd en eventueel aangepast kan worden?

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@LouisIk heb niet aangegeven dat mijn bestelling niet klopt. In de bevestigingsmail staat nergens wat de bestelling is, dus die is ook niet te controleren tot op heden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Excuus, dat heb ik verkeerd begrepen @flieger! Mocht je alsnog willen weten of de bestelling correct is binnen gekomen, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560. 

Heeft iedereen een bevestiging ontvangen zonder dat daar de bestelling in staat of hebben jullie wel een overzicht van de bestelling ontvangen en hoe hebben jullie besteld? 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb in de winkel besteld en mijn contract via de mail gekregen, waarin de bestelling gewoon staat. 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@LouisWellicht is het iets dat alleen bij Friends&Family geldt. Bij mijn bestelling 2 jaar geleden zag de bevestigingsmail er hetzelfde uit: Bevestiging van een order, maar geen ordernummer of de inhoud van de bestelling.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat probeer ik inderdaad nu uit te sluiten @flieger. Normaal gesproken krijg je namelijk een mail met daarin een overzicht van je bestelling (indien je via de telefoon of online een bestelling plaatst). 

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

In eerste instantie een bevestigingsmail van de bestelling. Zonder verdere inhoud. Die mail kwam heel vlot op de afronding van de bestelling. Pas uren later kwamen contract, aard van de bestelling (waaronder het toestel), voorwaarden e.d. per mail. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Assendeel. Hoe heb jij je bestelling geplaatst? 

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

@Louis. De bestelling via de app geplaatst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic