1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nspoor

Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na wijzigen e-mailadres ontvang ik geen nieuwsbrief meer - inmiddels al 1 jaar lopende case!

Reeds eerdere deze  vraag  gesteld

 

Volgend mij zou dat topic open blijven tot het opgelost was @Cecilia 

 

Nu een jaar verder nog niet 1 nieuwsbrief. IT heeft nu wel de tijd gehad om iets op te lossen

Graag dus een status update!

11 Reacties 11
Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nog een keer alle links door lopen uit vorige topics en ineens sinds meer dan een jaar de 1e nieuwsbrief?

Ik dacht dat het vorige topic open zou blijven tot @Cecilia zou verifieren/melden dat het opgelost is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

 @Nspoor Ik heb in dat topic aangegeven dat er een ticket ligt bij IT maar dit een hele lage prioriteit heeft omdat het bij een heel klein percentage (4%)  misgaat bij het overzetten naar de systemen die marketing gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrief. Zoals je weet heb ik dit toen intern uitgezet, ontzettend veel energie voor je in gestoken en mijn contactpersoon heeft aangegeven de eerder verstuurde nieuwsbrieven nog nagestuurd te hebben. Heb je deze toentertijd wel gekregen?

Doordat je toen een bericht had gekregen dat Vodafone je niet kon bereiken via e-mail en je hier de gegevens had ingevuld hadden we de hoop dat het goed zou gaan, maar helaas.

Ik heb toevallig het topic heel recent dichtgezet, omdat er 6 maanden geen reactie meer is geweest. Je gaf in april aan dat je het in de gaten zou houden en gezien er geen bericht meer was gekomen nam ik (in dit geval onterecht) aan 'geen bericht = goed bericht'. Dus in ieder geval mijn excuses, maar het topic heeft echt heel lang open gestaan. 

In ieder geval. Ik hoor graag nog even van je of je de handmatig verstuurde nieuwsbrieven toentertijd wel hebt ontvangen. Ik ga nog even mijn contactpersoon aan de mouw trekken wat betreft de status van dit ticket bij IT. 

Terwijl ik dit bericht aan het typen ben zie ik dat je dit als aanvulling plaatst: ''Nog een keer alle links door lopen uit vorige topics en ineens sinds meer dan een jaar de 1e nieuwsbrief?'' 

Heb je nu dus zojuist wel een nieuwsbrief ontvangen?

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia we hadden afgesproken dat ik zou melden als ik een nieuwsbrief ontvangen heb.....  gisteren kwam dit in het gesprek met webcare Ziggo Vincent ter sprake en meteen gezocht toen had ik nul nieuwsbrieven dus ik heb me aan de afspraak gehouden melden als de nieuwebrieven er weer zijn.

 

Zo heb ik geen enkele nieuwsbrief gehad afgelopen jaar.  Ook niet nagestuurd.

Formeel dus ook geen email over inflatie correctie!!

 

Na net het invullen van deze link https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/seintje kreeg ik een paar minuten later de 1e nieuwsbrief weer binnen.

 

Onderwerp:Datum:Van:Antwoord-naar:Aan:

Deel je data met je vrienden of familie!
Tue, 17 Oct 2023 07:17:06 +0000 (UTC)
Vodafone <nieuwsbrief@informatie.vodafone.nl>
nieuwsbrief@****.vodafone.nl
mijn email adres
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

@Nspoor Ik denk dat er van beide kanten wat van valt te zeggen. Zoals aangegeven spijt het mij dat ik je topic na ruim 6 maanden heb gearchiveerd, maar als ik na zo'n lange tijd (april) geen update hoor dan kun je je ook ergens wel voorstellen dat een topic na zo'n lange tijd gearchiveerd wordt. In ieder geval. Het lijkt mij onnodig om hier een discussie over te voeren. Belangrijker is dat er nu een update is vanuit jou en we de draad weer oppakken.

Ik ben in ieder geval blij dat je zojuist de eerste nieuwsbrief weer hebt gekregen. Bijzonder ook wel dat het nu via een eerder toegestuurde link dit heeft getriggerd. Laten we het de komende 3 maanden even in de gaten houden of je ze blijft ontvangen. Ik denk dat dit wel een mooie periode is om te kunnen bepalen of het goed blijft gaan. Wil je mij dan op de hoogte houden? En als ik niets hoor na deze periode, dan neem ik aan dat het in kannen en kruiken is. 

P.S. Wat betreft de inflatiecorrectie. Deze wordt niet medegedeeld in een nieuwsbrief. Niet elke klant meldt zich hier voor aan, dus als we dit via een nieuwsbrief zouden laten weten dan wordt niet iedere klant op de hoogte gesteld. Om deze reden zijn de betreffende klanten op de hoogte gesteld middels een notificatie op de factuur van september en is de inflatie correctie hier vermeld op de website.

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia 

 

Ik meld me zodra er weer een niewsbrief ontvangen is!

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia aangezien we 4 weken verder zijn maar weer een reactie om te voorkomen dat topic dicht gaat

 

Nog steeds geen nieuwsbrief ontvangen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Zo rap gaat het topic niet dicht hoor @Nspoor! 🙂 Maar vorige keer kreeg je dus op 17 oktober wel de 1e nieuwsbrief weer binnen. Je gaf aan dat dit gebeurde na het invullen van de link. Het gaat nu dus om de volgende nieuwsbrief die je (nog) niet hebt gekregen. Dat is natuurlijk bijzonder, want je zou verwachten dat je de eerstvolgende nieuwsbrief dan ook automatisch weer zou moeten krijgen. Ik gooi de lijntjes opnieuw weer even uit. Wordt vervolgd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

@Nspoor Even een update. De laatste nieuwsbrief is voor de zomervakantie verzonden. Naar aanleiding van je nieuwe registratie op 17 oktober heb je deze nagezonden gekregen (zoals hier door jou geschreven). Tot op heden is er geen nieuwe nieuwsbrief verzonden vanuit Vodafone. Het klopt dus dat je in de tussenliggende periode nog niet een nieuwe nieuwsbrief hebt ontvangen. De volgende nieuwsbrief staat gepland voor eind januari 2024. Het is bij Vodafone dus niet zo dat je iedere maand een nieuwsbrief krijgt.

We zullen in dit geval dus tot eind januari 2024 moeten wachten, want dan staat de verzending van de volgende nieuwsbrief op de planning.

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia dan wachten we af tot de volgende nieuwsbrief 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

In Januari 2024 heb ik geen nieuwsbrief ontvangen zoals je eerder aangekondigd hebt.

 

@Cecilia was dit de laatste nieuwsbrief?

28-02-2024 De nieuwste deals van Vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

@Nspoor Ik heb het even voor je nagevraagd aan ons contactpersoon voor de nieuwsbrieven. De nieuwsbrief van eind januari 2024 was gebaseerd op OneNumber en is om die reden alleen naar OneNumber klanten verstuurd. Dat is dus de reden dat je die niet hebt ontvangen. 

De laatste reguliere nieuwsbrief (voor alle klanten) is inderdaad van 28 februari 2024. Zoals eerder aangegeven ontvang je vanuit Vodafone dus niet zoals bij Ziggo een maandelijkse nieuwsbrief. De volgende nieuwsbrief vanuit Vodafone staat nog niet gepland, maar dit zal naar verwachting ergens voor de zomervakantie zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic