HellRaver44

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement Vodafone\Ziggo

Beste,

Na het bijwerken van mijn Ziggo-abonnement en deze bij te stellen naar beneden, ben ik ook gelijk even in Vodafone gedoken maar ik heb het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.

 

Ik lees dat na 1 Feb mijn Red Essential (Special) niet meer bestaat en deze zou worden gewijzigd. Echter op Vodafone Factuur staat dat mijn abbo nog steeds Red Essential (Special) is met 3GB (dat daarna verdubbeld word door ziggo)

Echter, ik betaal wel 17 euro per maand elke keer??

Maandelijkse kosten
Abonnementskosten mobiel 01-07-2023 t/m 31-07-2023
Red Essential (Special) 22,00

Extra korting (omdat je ook Ziggo klant bent) - 5,00

Subtotaal €17,00

Extra's en opties 01-07-2023 t/m 31-07-2023

 

Mobiel
3 GB dubbele data 0,00

Subtotaal €0,00

 

Dit lijkt mij niet te kloppen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @HellRaver44, welkom hier!

Het is altijd goed om eens in de zoveel tijd te controleren of jouw abonnement nog wel aansluit op jouw wensen. Hetgeen @Energieboy aangeeft klopt. Als een abonnement niet meer proactief wordt aangeboden, betekent dat niet dat het abonnement niet meer bestaat. Bij de klanten die dit abonnement afnemen blijft dit abonnement doorlopen, totdat zij dit abonnement zelf aanpassen. Ik zie dat jij op 7 oktober 2023 het abonnement ook hebt gewijzigd naar een abonnement uit ons huidige portfolio! 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @HellRaver44 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone, laat ik dat maar gelijk even melden. Dat een abonnement niet meer te koop is wil niet zeggen dat ze deze nog wel op de achtergrond mee laten draaien. Het is, volgens mij zo, dat wanneer je zelf dit abonnement nog hebt, je hier gewoon gebruik van kan maken maar NIET meer kan aanschaffen. Dus dat jij nog altijd Red Essential hebt staan, kan best wel kloppen. Wanneer je je abonnement zou gaan wijzigen dan krijg je een nieuw abonnement met een nieuwe naam maar zolang je het zo laat doorlopen, blijf je dat abonnement behouden. 

Nieuwe abonnementen zijn soms veel goedkoper, of hebben meer data. Daarom is het altijd slim om even rond te kijken welk abonnement het beste bij je past. Nieuwe abonnementen kunnen soms goedkoper zijn, of niet, dat kan natuurlijk ook :). Daarnaast is er per 1 oktober weer inflatiecorrectie geweest, dat maakt het ook allemaal weer wat duurder. 

Mocht ik deze informatie niet juist hebben dan zal @Cecilia, die werkzaam is bij Vodafone, dit hier wel melden. Heb nog even geduld en dan komt ze je verder advies geven en kijkt ook even met je mee naar je abonnement. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @HellRaver44, welkom hier!

Het is altijd goed om eens in de zoveel tijd te controleren of jouw abonnement nog wel aansluit op jouw wensen. Hetgeen @Energieboy aangeeft klopt. Als een abonnement niet meer proactief wordt aangeboden, betekent dat niet dat het abonnement niet meer bestaat. Bij de klanten die dit abonnement afnemen blijft dit abonnement doorlopen, totdat zij dit abonnement zelf aanpassen. Ik zie dat jij op 7 oktober 2023 het abonnement ook hebt gewijzigd naar een abonnement uit ons huidige portfolio! 🙂

HellRaver44
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

Kan je ook zien wat de kosten nu worden? , ik kreeg namelijk twee verschillende bedragen hierover...

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @HellRaver44 
Begrijpelijk dat dit voor verwarring zorgt. Ik zie dat je inmiddels al met een collega van mij hierover contact hebt gehad en de oorzaak is gevonden en het is rechtgezet. Je betaalt voor jouw Start M abonnement € 14,50 per maand. Hier gaat vervolgens nog € 2,50 aan korting af, omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Dit maakt een prijs van €12, per maand.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic