1
Vraag
2
Reacties
Helgie1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oproepen komen prive binnen.

Goedemorgen, sinds afgelopen week komen al mijn oproepen privé binnen. 

Iemand idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Is namelijk best vervelend.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Helgie1! Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat de optie voor inkomende oproepen correct staan. ik heb voor de zekerheid je nummer even van het netwerk gehaald. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk. Kun je voor mij het toestel 2 minuten uitzetten en weer opnieuw opstarten? Ik hoor gaag of het geholpen heeft. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Helgie1,
Welkom op de community van Vodafone! Apart dat oproepen 1 x anoniem binnen komen. Om wat voor een toestel gaat het en kun je eens de instellingen controleren bij je oproepen? Hier staat een optie tussen over hoe nummers moeten binnen komen. 

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Dan kan ik met je meekijken hoe alles bij ons staat en of ik het vanuit hier voor je kan verhelpen. 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Helgie1! Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie dat de optie voor inkomende oproepen correct staan. ik heb voor de zekerheid je nummer even van het netwerk gehaald. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk. Kun je voor mij het toestel 2 minuten uitzetten en weer opnieuw opstarten? Ik hoor gaag of het geholpen heeft. 

Helgie1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, super het is verholpen! Dankjewel! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Fantastisch @Helgie1. Super fijn om dit te horen. Bedankt voor je terugkoppeling hier en mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic