Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de nieuwe specificaties én lees hoe je kan bestellen bij Vodafone.


Bestel nu!
De reguliere sales bij Vodafone is gestart! Je kan een order plaatsen voor zowel de iPhone 13, de Pro, de Pro Max en de Mini.  

 

< Ik wil een iPhone 13 bestellen >

 

Levertijden
Als je een iPhone 13 bestelt, wil je natuurlijk ook weten wanneer je nieuwe toestel geleverd wordt. Als je een pre-order geplaatst hebt tussen 17 en 23 september, starten voor jou de eerste leveringen vanaf 24 september. Ook dit jaar zijn we weer afhankelijk van Apple voor de leveringen. Wij leveren op volgorde van bestelling: heb je als eerste besteld, dan ontvang je ook als eerste je toestel.

Heb je een toestel besteld vanaf 24 september? Dan ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code op het moment dat je telefoon klaarstaat voor levering. Binnenkort weten we de exacte levertijden per model. Je kan dan hiervoor terecht op onze levertijden pagina. We houden je op de hoogte!

5G
Uiteraard maakt de nieuwe iPhone 13 ook weer gebruik van 5G. En dat is goed nieuws, want bij Vodafone maak je met een nieuw of bestaand Red abonnement automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland. Lees hier alles over 5G.


Specificaties

💡Vertrouwd, strak design met smallere scherminkeping, voor een groter scherm
💡Een 120Hz ProMotion-display dat zorgt voor soepeler scrollen en vlotter gamen
💡Verbeterde groothoeklens met Cinematic mode en beeldstabilisatie

💡Een grotere batterij met nieuwe Bionic A15 Chip die nóg zuiniger is

💡De iPhone 13 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan

 

Natuurlijk zijn we weer heel erg benieuwd naar jullie mening. Wat vind je van de nieuwe toestellen en hun fantastische specificaties? Ga jij de iPhone 13 bestellen? Laat het ons weten in de reacties!

 

Volg dit topic voor updates
Dit topic wordt aangevuld. Zodra er een update is, plaatsen we deze hier. Wil je direct een melding krijgen als er nieuws is? Abonneer je dan op dit topic door rechtsboven bij "Opties" op "Abonneren" te klikken. Je ontvangt dan een e-mail als er een update is. Ben je nog geen lid van onze Community? Maak dan eerst een account aan

230 Reacties 230
SuuS_Lily

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vrijdag rond een uur of 15:00 de Pro 128 GB Blue kunnen bestellen bij verlenging. Hoesje e.d. al binnen, nu alleen nog wachten op bericht over de levertijd. Het is al bijna vrijdag, wanneer is de verwachting dat er meer bekend wordt?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@SuuS_Lily  Welkom bij de VF club. Meestal krijg je morgen (donderdag) bericht of is je bestelstatus gewijzigd in wordt verzonden. En dan volgt nog een t&t. Dus het wordt morgen een spannende dag. 
Succes. 

CD94

Gedreven Meekijker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zag bij t-mobile al dat bestellingen waren overgedragen aan de koerier en dat al bezorgafspraken zijn ingepland voor vrijdag. Hopen krijgen wij 'm vrijdag ook 😁

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Tot nu toe ga ik er wel van uit. Maar je weet het niet. Nogmaals, spannend morgen en vrijdag. Succes allen. 

JeroenskiB

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

C2150230-7478-43F7-92B5-BFA8DDFED968.jpeg

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

028D2553-5D6D-44D1-B772-FF17BEF08BEC.png

 yes! Vrijdag rond half 4 besteld. Direct erna bevestiging en later mail dat er vertraging was ( logisch) we gaan het meemaken 🥳

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

8BC49944-0695-4373-818A-F479F05F2E0E.png

 

iPhone 13 Pro, zwart. 256 GB. Net na 15.00 uur besteld.  👌

 

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te lezen dat een aantal van jullie de iPhone al gaan ontvangen. Laten jullie weten wat jullie van het toestel vinden @Assendeel @Fabyelle @JeroenskiB? Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe iPhone! 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mooi dat jullie morgen allemaal een toestel binnen krijgen, tenminste de meesten van jullie. Ik heb hem gekocht bij Apple zelf, moet wachten tot 4 oktober, dan leveren ze die van mij pas uit. Geeft niets, kan ik nog even langer genieten op de komst en lezen wat jullie van dit nieuwe toestel vinden 🙂

JeroenskiB

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Louis Ik heb vrijdag 17/9 rond 14.20 uur de 13 Pro 128GB besteld in de kleur Graphite.

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Vrijdag 14:07u besteld via de website van Vodafone Friends&Family.

Vrijdag 14:10u bevestiging van de bestelling per mail

Vrijdag 16:52u een sms van Vodafone dat 'mijn verzoek' is ontvangen

Update 23/09: In de MyVodafone app mijn bestelling opgezocht en daar zie ik dat deze gereed is voor verzending. 

Dit zou de eerste keer zijn dat ik pre-order en de telefoon ook op de eerste leverdag ontvang!

indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier ook een Pro 128GB klaar voor uitlevering, iets na 15.00 uur besteld vrijdag. 

Nog geen T&T-code. Duimen dat die vandaag volgt! 

Iedereen alvast veel plezier met de nieuwe iPhone morgen. 

JeroenskiB

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De nieuwe iPhones worden dus met PostNL bezorgd? Legitimatie e.d. is niet aan de orde zoals bijvoorbeeld bij T-mobile (via koerier AMP) wel het geval is? m.a.w. als er morgen niemand thuis is wordt de iPhone gewoon bij de buren afgegeven?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @JeroenskiB 

Bij deze zal ik nog even extra info plaatsen dat Vodafone op hun eigen site heeft staan (en dit alleen als je al klant bent bij Vodafone, dus je abonnement hebt verlengd, anders, zie site)
Ben je niet thuis als de postbode aan de deur staat? Dan ligt er een briefje in de bus. Geef online bij PostNL aan wanneer ze het pakket opnieuw mogen leveren. Als je niets doet, komt de postbode de volgende dag nog eens langs. Ben je dan ook niet thuis? Dan heb je nog 3 weken om het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

Ik zou er gewoon zijn als ze langs komen. Dan voorkom je al het gezeur en heb je vandaag nog gewoon je toestel in handen. En in de PostNL app kan je ook zien of legitimatie en/of handtekening en/of persoonlijke bezorging nodig is!

** dan is onderstaande voor Vodafone op dit moment niet van toepassing **
Bij PostNL kan ook Vodafone hebben aangegeven dat een legitimatie verplicht is! Ik heb al meer keren meegemaakt dat ik mijn legitimatie moest tonen (overigens niet van Vodafone, maar ze kunnen er dus wel om vragen, hoeft niet). Daarnaast kan je aangeven via je PostNL app of het pakje afgegeven mag worden bij de buren, of dat je pakje juist naar een opslag moet waar je het dan zelf kan ophalen. Ook hier weer, het kan ook zijn dat Vodafone heeft aangegeven dat het NIET bij de buren afgegeven mag worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ahhh, dat is zuur! 4 Oktober duurt nog wel even @Energieboy

Ik duim met je mee @indietro. Laten we hopen dat iPhone vandaag geleverd wordt bij jou. 
Heb je ook al een mail ontvangen met een track en trace code @flieger

@JeroenskiB Ben je niet thuis als de postbode aan de deur staat? Dan ligt er een briefje in de bus. Geef online bij PostNL aan wanneer ze het pakket opnieuw mogen leveren. Als je niets doet, komt de postbode de volgende dag nog eens langs. Ben je dan ook niet thuis? Dan heb je nog 3 weken om het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Meer hierover lees je hier

 

flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Nog geen track&trace code hier. Is het ook mogelijk dat de telefoon vandaag al geleverd wordt?

SuuS_Lily

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de t&t al in mijn PostNL app staan 🙂 Morgen niet thuis, maar hopelijk kan ik em aanpassen naar zaterdag. En anders zaterdag zelf ophalen. 😊

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je ontvangt een e-mail met track en trace code @flieger zodra wij het toestel versturen. Zolang je deze mail niet ontvangen hebt, is er geen toestel verstuurd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, zuur he 😞
Ik weet het... Dan had ik maar via Vodafone moeten bestellen 🙂

jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoe zit het met orders die via de winkel zijn besteld? Ik heb bijvoorbeeld geen orderstatus pagina.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic