nuraytncr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Beste,

 

Kunnen jullie mijn incassodatum wijzigen naar de 28e van de maand? 

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Nuray Tuncer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @nuraytncr, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je aanpassen. BIj deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en je op het laatst mogelijke incassomoment gezet. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden. De incassodatum vindt altijd plaats rond een bepaalde datum (geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @nuraytncr 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @nuraytncr, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik de datum van afschrijving voor je aanpassen. BIj deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en je op het laatst mogelijke incassomoment gezet. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden. De incassodatum vindt altijd plaats rond een bepaalde datum (geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic