jv65

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vreemd bedrag Bel&SMS maandbundel

Ik heb voor € 4,00 een bundel van 100 min aangezet, echter zie ik ipv 100 minuten een bedrag van € 1500 staan op My Vodafone. Bellen kost me nu € 15,00 per minuut. Op zich geen probleem aangezien ik toch € 1500 tegoed heb. :wink:
Is dit normaal, of heb ik met een bug te maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi jv65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik verwacht dat het een foutje is. En anders zou ik vragen om het geld terug te laten storten, hahaha. Morgen anders nog naar eens kijken en anders even zien of het via via My Vodafone anders is dan op je telefoon.

Je kan trouwens, dat is de beste manier om te melden bij de juiste afdeling, ook een melding maken in de My Vodafone app. Ga naar die pagina waar je het bedrag ziet, klik dan boven in beeld op 24/7 en dan op feedback. Daar kan je je verhaal plaatsen en dan komt het gelijk op de juiste afdeling. Die kunnen het in behandeling nemen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi jv65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik verwacht dat het een foutje is. En anders zou ik vragen om het geld terug te laten storten, hahaha. Morgen anders nog naar eens kijken en anders even zien of het via via My Vodafone anders is dan op je telefoon.

Je kan trouwens, dat is de beste manier om te melden bij de juiste afdeling, ook een melding maken in de My Vodafone app. Ga naar die pagina waar je het bedrag ziet, klik dan boven in beeld op 24/7 en dan op feedback. Daar kan je je verhaal plaatsen en dan komt het gelijk op de juiste afdeling. Die kunnen het in behandeling nemen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog een update voor ons jv65 ?
jv65
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Situatie is nog steeds onveranderd en ook nog geen reactie op m'n feedback gekregen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Errug vreemd jv65.

Is dit enkel in de app of ook op de website? Voor de app: verwijder deze eens en installeer de app opnieuw. Zie je het dan nog steeds? Voor de website: verwijder je cookies en probeer eens een andere browser. Zie je het dan nog steeds?

Is dit zo, stuur me dan in een privébericht de volgende gegevens:
Mobiele nummer
Adres, postcode
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Dan kan ik eens met je meekijken.
jv65
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sharon

Het is zowel in de app als op de website. App opnieuw installeren, andere browser of cookies verwijderen heeft geen effect.
Ik laat het hier verder bij, over een week gaat toch m'n RED essential abonnement in. Prepaid kaart gaat dan direct met pensioen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

mvg, Jasper
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha, die is wel leuk 🙂
Mijn Prepaid kaart gaat met pensioen, erg leuk!

Alvast heel veel plezier gewenst met je nieuwe Red Essential abonnement.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic