Danny01

Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Apple Watch serie 7 4G & eSIM

Nu zojuist bekend is gemaakt dat KPN 4G gaat ondersteunen op de Apple Watch vraag ik mij af of Vodafone dit ook gaat ondersteunen op korte termijn. Mocht dit niet het geval zijn dan zou dit voor mij een reden zijn om naar KPN over te stappen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie niet doen want dit zal oliedom zijn van jullie.

181 Reacties 181
Dafo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Zelfde vraag, hopelijk komt Vodafone nu ook eindelijk over de brug! 

MichelF

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Reden om over te stappen naar KPN, no way,  meteen een duurdere abonnement.

ik zit nu wel goed met mijn gezin

maar wel zeer teleurgesteld in vodafone, dat zo’n groot bedrijf dit nog niet voor elkaar heeft. Precies hetzelfde met e-sim, dit hebben ze ook maar geïntroduceerd omdat ze anders achterbleven.

 

zo jammer

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Is dat zo @MichelF ?
Heeft Vodafone de eSIM uitgebracht omdat ze dan anders achterbleven? 
Hmm, wat weet jij wat ik niet weet 🙂

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Eerlijk gezegd kan mij niet voorstellen dat zij dit ook niet gaan aanbieden want als de een het aanbiedt volgen de anderen want ze kunnen niet achter blijven uit concurrentie overwegingen 

MichelF

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Nee helaas weet ik niet meer.

 

maar ik heb toentertijd meerdere malen gevraagd om de e-sim en elke keer kreeg is te horen dat er niets over bekend was, en opeens uit het niets kwam deze er, nadat andere providers dit al hadden.

dus tijd gaat het leren, maar het is wel altijd jammer dat vodafone daar gewoon niet duidelijk over is.

 


en uiteindelijk kunnen ze niet achter blijven omdat er altijd klanten zijn die overstappen voor 1 optie.

dus uiteindelijk als vodafone niet mee zou gaan, gaan ze klanten verliezen, en dat willen ze niet.

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Z

Ziggovodafone is nou niet bepaald een bedrijf dat voor op loopt want ze zullen nooit de eerste zijn bij vernieuwingen 

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Dit is de reactie van Vodafone op de Apple Watch 4G

E381D719-2E7E-4803-AAE9-08E21A006BC6.png

Niles

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Vanmorgen contact gehad met Vodafone en er was nog (steeds) niets bekend wanneer en of zij dit gaan ondersteunen , medewerker kon het zich alleen niet voorstellen van niet en het wachten is op moment dat AW7 leverbaar is.. wel overigens een e-sim toegestuurd gekregen voor het geval dat

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Als Vodafone dit niet gaat ondersteunen dan ben ik weg als vaste klant en stap ik over op KPN ook al mogen ze duurder zijn dan Vodafone 

Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

zelfde vraag, en waarom doet vodafone daar toch zo vaag over; zeg gewoon dat je het wel/niet gaat ondersteunen. En ja mijn abonnement kan ik verlengen maar overstappen kan natuurlijk ook prima… vodafone loopt een beetje (understatement) achter  de feiten aan, alweer. 😭

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Danny01  Vraag dit al meer dan twee jaar aan Vodafone. Nu KPN ermee lijkt te beginnen, ben ik erg benieuwd hoe VF reageert. Afwachten weer. 

Petersmf

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

"Voorlopig zal Vodafone de eSIM op de Apple Watch niet aanbieden. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren."

 

Weer zo'n ongelofelijk slap antwoord... zo frustrerend!!! Al jaren worden we aan het lijntje gehouden met allerlei argumenten waarom het in NL niet kan. Het ligt aan Apple, technisch lastig, we volgen de ontwikkelingen in de markt... en daarbij ook nog beweren dat er gekeken wordt naar de wensen van de klant. Serieus!!!!!??? Er wordt TOTAAL niet geluisterd naar de wensen van de klant! Het wordt echt eens tijd dat Vodafone haar klanten in NL echt serieus neemt en een keer meegaat met de tijd...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Vodafone maakt toch altijd die reclame: ready for the future? Vodafone in ieder geval niet erg...😂

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Als ziggovodafone niks aan hun beleid gaan veranderen op korte termijn gaan ze behoren tot de grote verliezers als ze niet gaan investeren in het laatste stuk glasvezel naar het huis toe. Zoals bijvoorbeeld deltaFiber nu wel aan het doen is. Ze verliezen nu al duizenden klanten per maand. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan op dit moment geen ander antwoord delen dan het antwoord wat voorheen al is medegedeeld in het andere topic over de eSIM. Helaas heb ik geen update hierover. Ik ga intern navragen of er al iets bekend is over de eSIM en de Apple Watch. Zodra ik meer weet, laat ik dit natuurlijk weten. 

Danny01
topicstarter
Stamgast
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes

Sorry horen jullie lopen teveel achter de feiten aan ziggovodafone is in mijn ogen niet vooruitstrevend genoeg. Als ik ziggovodafone was zou ik mij nu toch ernstige zorgen gaan maken anders gaan jullie behoren tot de grote verliezers. Als Vodafone 4G Apple Watch niet gaat aanbieden ga ik als trouwe klant Vodafone verlaten 

Steven Bouquet

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Bijzonder. Ik kreeg net via jullie helpdesk wel degelijk een antwoord op deze vraag dat eens een keer niet onduidelijk was...

(Kijk na morgen nog eens op de website van Vodafone ... ) wel raar dat iedere medewerker van Vodafone een ander antwoord lijkt te geven.

 

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat vodafone applewatch niet gaat ondersteunen dat kunnen ze zich niet permitteren, en tja anders ben ik ook weg naar de concurrent, dat kan dan blijkbaar niet anders.

 

Maar na mijn gesprekje vanochtend denk ik dat ik wel kan blijven 😉

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Steven Bouquet Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik zeur hier al meer dan twee jaar om bij Vodafone. Ik wacht het af...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

"(Kijk na morgen nog eens op de website van Vodafone ... ) wel raar dat iedere medewerker van Vodafone een ander antwoord lijkt te geven"

Misschien is dat wel informatie die de persoon in kwestie ook niet had mogen geven, maar toch heeft gedaan? Wie weet ligt het er al wel klaar voor maar mogen ze het gewoon nog niet melden en daar moet Steven zich ook aan houden, net zoals z'n collega's. Maar ja, het kan ook een medewerker zijn geweest die dacht gewoon maar wat te zeggen en dan hang je weer op 😉

We zullen het wel zien, ben reuze benieuwd en ik wens het iedereen toe die dit graag wil gaan gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic