SyrianBeauty

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zij en achterkan beschadiging

Hallo,

Ik weet niet in welke categorie ik dit moet neer zetten maar ik heb een half jaar geleden een iPhone 6+ bookcase in jullie winkel gekocht. Maar ik haalde het hoesje er pas even af om de achterkant van mijn iPhone te laten zien aan een vriendin en toen zag dat het hoesje mijn hele goud laag heeft beschadigd en de de zijkanten waar hij om mijn telefoon zat ook! Er zitten allemaal zwarte spikkels op de achterkant van mijn telefoon en op de zijkant op de plekken waar het verf laagje eraf is! Ik ben naar de winkel geweest waar ik hem heb gekocht maar die medewerker beweert dat hun er niets aan kunnen doen!! Ik vind dit echt niet normaal, ik ben al jaren een trouwe klant van vodafone en dan koop ik juist een hoesje om mijn telefoon te beschermen maar dan verziekt hij mijn telefoon juist!! Ik vind dat jullie hier de reparatie van moeten vergoeden!
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SyrianBeauty , welkom op het Vodafone Forum. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Het is dus niet mogelijk om hier een vergoeding aan te vragen. Zie ook onze huisregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic