Saskia zwaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb geen 4g in Spanje, wat moet ik doen

Ik heb geen bereik in spanje. Is er een storing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Saskia zwaan 
Geen idee of er in Spanje een storing is. Er is wel een coronacrisis, het kan zijn dat er misschien ook daar veel mensen online op het GSM netwerk aanwezig zijn. Heb je geen internet of geen telefonisch bereik? 

Als het om internet gaat zou ik even naar deze pagina kijken:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Kom je er echt niet uit? Dan kun je contact opnemen met Vodafone klantenservice. Ze kunnen nog proberen om een netwerk reset te doen.Ze kunnen helaas niet controleren of er in het buitenland een storing is. Mocht je vanuit het buitenland contact op willen nemen dan kan dit door te bellen met +31 654 500 100, een chat starten, een bericht sturen via Facebook of Twitter of door onder dit topic je vraag te stellen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Saskia zwaan 
Geen idee of er in Spanje een storing is. Er is wel een coronacrisis, het kan zijn dat er misschien ook daar veel mensen online op het GSM netwerk aanwezig zijn. Heb je geen internet of geen telefonisch bereik? 

Als het om internet gaat zou ik even naar deze pagina kijken:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Kom je er echt niet uit? Dan kun je contact opnemen met Vodafone klantenservice. Ze kunnen nog proberen om een netwerk reset te doen.Ze kunnen helaas niet controleren of er in het buitenland een storing is. Mocht je vanuit het buitenland contact op willen nemen dan kan dit door te bellen met +31 654 500 100, een chat starten, een bericht sturen via Facebook of Twitter of door onder dit topic je vraag te stellen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @Saskia zwaan? Heb je de stappen via het bovenstaande topic doorlopen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Saskia zwaan? Mocht er binnenkort geen reactie komen, dan zal het topic gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic