Versluis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

korting voordeel Ziggoklant

Beste, Graag zou ik klant van zowel vodafone als ook ziggo zijn zodat ik ook kan profiteren van de kortingen, maar helaas kan dit niet omdat ziggo bij ons niet hun producten aanbied. Ik vind dit niet terecht, en zou dan ook graag uitleg hebben waarom ziggo met deze actie geen compleet dekkend iets heb. zou graag een passend atwoord hierop willen ontvangen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Versluis, welkom hier op de Vodafone Community!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag gebruik zou willen maken van de Gratis Extra's! Het is dan ook flink balen dat Ziggo niet beschikbaar is op jouw adres. De Gratis Extra's werken namelijk op basis van adresgegevens. Wordt op hetzelfde adres zowel Ziggo als Vodafone afgenomen, dan worden deze voordelen automatisch toegevoegd. 

Helaas is Ziggo niet beschikbaar op ieder adres in Nederland, omdat daar of geen coax-netwerk aanwezig is of een andere provider het alleenrecht heeft op het coax-netwerk in die betreffende regio. Je kunt dan als Vodafone klant daar geen Ziggo abonnement afsluiten en indirect dus ook geen gebruik maken van de Gratis Extra's. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen 😞 

Wat betreft een eventuele regeling. Hier heb ik intern navraag over gedaan, maar we bieden geen regeling hiervoor aan. Sorry.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Versluis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft, volgens mij, wel een regeling voor klanten die geen Ziggo kunnen ontvangen, buiten hun schuld om. Daarvoor kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, maar je kan ook even wachten tot @Cecilia je bericht heeft gezien en je dat die je dan antwoord geeft. Ze is namelijk werkzaam bij Vodafone. Ik weet niet of ze dit voor je kan regelen of dat het echt via de klantenservice moet. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Versluis, welkom hier op de Vodafone Community!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag gebruik zou willen maken van de Gratis Extra's! Het is dan ook flink balen dat Ziggo niet beschikbaar is op jouw adres. De Gratis Extra's werken namelijk op basis van adresgegevens. Wordt op hetzelfde adres zowel Ziggo als Vodafone afgenomen, dan worden deze voordelen automatisch toegevoegd. 

Helaas is Ziggo niet beschikbaar op ieder adres in Nederland, omdat daar of geen coax-netwerk aanwezig is of een andere provider het alleenrecht heeft op het coax-netwerk in die betreffende regio. Je kunt dan als Vodafone klant daar geen Ziggo abonnement afsluiten en indirect dus ook geen gebruik maken van de Gratis Extra's. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen 😞 

Wat betreft een eventuele regeling. Hier heb ik intern navraag over gedaan, maar we bieden geen regeling hiervoor aan. Sorry.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Wat jammer dat Vodafone geen regeling meer heeft. Voorheen konden we mensen doorverwijzen naar de klantenservice (al is dit wel een lange tijd terug, dat wel). Dan weet ik het ook en kan ik andere mensen direct teleurstellen 😕.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic