Spinnegie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Pauzeren abonnement

Ik wil mijn abonnement laten pauzeren van 1 november tot 1 mei 2024. Ik heb hier gisteren een formulier voor ingevuld en hier is iets misgegaan.... Mijn abonnement wordt nu gepauzeerd van 1 december tot 1 maart 2024. Ik heb gebeld met de klantenservice en zij kunnen dit niet aanpasssen?? Ik moet naar een Vodafone winkel en misschien kunnen ze me daar wel helpen....
Er is hier echter geen winkel en vanwege mijn gezondheid is het geen optie naar een andere plaats te gaan om daar een winkel te bezoeken. Kunnen jullie hier helpen, zodat mijn abonnement voor de goede periode wordt gepauzeerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Spinnegie, goedemorgen!
Even een update vanaf deze kant. Het verzoek is verwerkt! Zoals aangegeven was het niet meer mogelijk om je abonnement vanaf 1 november 2023 te pauzeren. De datum is om die reden aangepast vanaf 1 december 2023 tot 1 mei 2024.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Spinnegie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat het niet goed is aangepast. Maar wist je dat je dit ook zelf kan aanpassen via MyVodafone. Zou je eens willen kijken of je daarin ziet welke data daar staat en of je deze zelf nog kan aanpassen. Als dit zelf lukt dan is het probleem opgelost en anders nog maar even hier laten weten. Dan kan een Vodafone medewerker je wel verder helpen, maar eerst zelf even proberen of het lukt.

Op de website van Vodafone staat:

Ga je reizen, studeren of werken in het buitenland? Zet je abonnement dan tijdelijk op pauze in My Vodafone.

Zo werkt het

  1. Ga naar 'Producten'
  2. Ga naar 'Abonnement'
  3. Klik op 'Je abonnement pauzeren'
  4. Vul het formulier in
Spinnegie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geprobeerd het aan te passen, maar kan nog niet zien of het is gelukt. Ik hoop niet dat er nu 2x kosten in rekening worden gebracht....

Spinnegie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas heb ik niets meer gehoord en ik kan in de app ook niet zien of het is gelukt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Spinnegie Het verzoek is via My Vodafone ontvangen en hier is automatisch een case voor gegenereerd. Deze wordt binnen 10 werkdagen opgepakt. Je krijgt dus nog bericht over. Ik zal het hier ook voor je in de gaten houden 🙂

Spinnegie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een mail gehad dat de case is gesloten, maar hier staat niets in over de periode dat het abonnement wordt gepauzeerd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Spinnegie 
Hier lijkt iets niet goed te zijn gegaan. De datum voor het pauzeren van je abonnement staat namelijk nog steeds op 1 december 2023 tot 1 maart 2024. Hier moet dus nog het één en ander aangepast worden. Helaas is het niet mogelijk meer om dit vanaf 1 november 2023 door te voeren. Om die reden heb ik een verzoek (case 12766507) ingediend om de periode aan te passen van 1 december 2023 tot 1 mei 2024. Ik houd dit verzoek hier ook voor je in de gaten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Spinnegie, goedemorgen!
Even een update vanaf deze kant. Het verzoek is verwerkt! Zoals aangegeven was het niet meer mogelijk om je abonnement vanaf 1 november 2023 te pauzeren. De datum is om die reden aangepast vanaf 1 december 2023 tot 1 mei 2024.

Spinnegie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, dank je wel Cecilia! Ik zie nu idd in My Vodafone dat het abonnement is verlengd met 5 maanden.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic