Ferry070

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Nummer verlenging aangevraagd maar krijg een nieuwe sim met nieuw nummer

Beste, 

Ik heb via de site met de knop "nummer verlengen" mijn abonnement verlengt  met een nieuw toestel genomen. Het toestel volledig betaald. Nu heb ik het toestel binnen maar er zit een nieuwe simkaart en nieuw nummer bij. 

Dus heb ik gisteren de service desk van Vodaphone gebeld en uitgelegd dat het niet goed is gegaan. Wordt er verteld dat ik heb aangegeven een nieuw simkaart te willen. Ik heb de order nagekeken en daar staat op dat ik geen nieuwe simkaart of iets wil. 

Om mijn oude nummer te behouden moet ik de telefoon terug sturen en opnieuw bestellen. Wat een onzin. 

De fout ligt wat mij betreft bij Vodaphone. Is er geen andere mogelijkheid om mijn nummer te behouden voordat we iedereen weer heen en weer laten rijden? 

Met vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Stiekem had ik ook gehoopt dat we dit konden herstellen met minder rompslomp voor jou @Ferry070. Vandaar dat ik je situatie ook  intern had belegd of hier echt niet een andere mogelijkheid voor was. Helaas kan het alleen door de gehele order te annuleren en dus ook het toestel te retourneren. Sorry 😞 Ik had je graag ander nieuws wlillen brengen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ferry070, welkom hier!

Ik snap je gevoel en denkwijze zeker dat dit makkelijker opgelost moet kunnen worden! Voor de zekerheid heb ik intern nog even nagevraagd of we dit ook op een andere wijze kunnen realiseren. Helaas is dit niet het geval 😞 Sorry! 

Ferry070
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilia, 

Bedankt voor je antwoord. Ik dacht, wat kan er fout gaan bij zo een groot bedrijf maar goed. nog een hoop dus.

Dus de nieuwe telefoon welke ik nu gebruik en al gebruik sporen heeft terug sturen voor een andere omdat jullie mij een nieuw nummer hebben gegeven. Als ik terug denk hoe de bezorging is gegaan wat ook al een drama was en nu weer dit moet ik mij echt inhouden. Wat een gedoe allemaal. ben echt boos. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Stiekem had ik ook gehoopt dat we dit konden herstellen met minder rompslomp voor jou @Ferry070. Vandaar dat ik je situatie ook  intern had belegd of hier echt niet een andere mogelijkheid voor was. Helaas kan het alleen door de gehele order te annuleren en dus ook het toestel te retourneren. Sorry 😞 Ik had je graag ander nieuws wlillen brengen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Sorry @Cecilia, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Nu komt dit toestel terug bij Vodafone en wat zegt Vodafone dan, dit is een beschadigd toestel, klant moet deze volledig betalen. Klant heeft hem al voldaan en krijg hem dan weer terug, want het toestel is niet meer verkoopbaar. Waarom kan de klant niet naar een Vodafone winkel om dit op te lossen? Die neemt het toestel terug, laat z'n abonnementen vervallen met nieuwe nummers. Vervolgens maakt de Vodafone winkel medewerker een nieuwe verlenging aan met een nieuw toestel en geeft het zelfde toestel weer terug over de toonbank. Klaar! 

Ik ben het volledig met de klant eens dat het totaal krankzinnig is hoe Vodafone met deze case omgaat. Uiteraard kan jij er niets aan doen, ik weet dat je je best doet om de klant te helpen, maar Vodafone mag zich wel achter de oren krabbelen. Ik weet niet hoe de bestelling is gedaan en of er ook daadwerkelijk staat dat meneer een verlening wenst en geen nieuw nummer, dan zou Vodafone hier nog meer z'n best voor moeten doen om op te lossen. Is het andersom en is er een fout gemaakt met bestellen, dan kan ik me voorstellen dat er regels zijn. 

Hoe dan ook, ik heb er alle vertrouwen in dat Cecilia dit gaat doorgeven aan de juiste afdeling en daar laat weten dat hier beter naar gekeken mag worden. Maar voor nu is het best een beetje vervelend. 

Ferry070
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Alsnog bedankt voor de moeite en energie. 

groet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic